پاوربانک‌های RAVPOWER توسط آواژنگ در ایران عرضه شد

شب گذشته و در مراسمی که در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید، آواژنگ از جدیدترین برند خود با نام RAVPOWER رونمایی کرد.

در ابتدای این مراسم، معین صامتی، مدیر مارکتینگ آواژنگ ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، از مدیر عامل هولدینگ آواسیس درخواست کرد تا برای سخنرانی بر روی صحنه بیاید.

آقای طاعت در ارتباط با سابقه فعالیت شرکت متبوعش گفت: بیش از دو دهه است که از شروع مجموعه آواژنگ می‌گذرد. ما از سال ۱۳۷۲ فعالیت خودمان را با بحث کامپوننت استارت زدیم و از سال ۱۳۷۶ گروه آواژنگ شکل گرفت. این مجموعه به دلیل نوساناتی که در شرایط کشور رخ داد، مجموعه تجاری‌اش را در فناوری آواسیس جمع بندی کرد و سپس بحث خدمات را راه اندازی نمودیم.

ما در فراز و نشیب‌های اقتصادی سعی داشتیم تا ارزش کاری‌مان را حفظ کنیم. این ذهنیت را باقی بگذاریم که آواژنگ شرکتی است که می‌خواهد بماند و نسلی را در کنار یکدیگر سپری کنیم. در سیاست گذاری و فرایند آواژنگ تعاریفی تغیین شده که انتخاب، مرغوبیت و پیدا کردن کالاهایی که ارزش افزوده برای مجموعه آواژنگ را به همراه دارد، در اولویت قرار می‌گیرند. شعار ما این بوده که خیلی راحت می‌شود انتخاب کرد.

طیف‌های مختلفی از کالاها در محصولات شرکت وجود دارد و سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های کشور به سمت و سویی رفته که اکثر دوستانی که در عرضه توزیع هستند، در گروه‌بندی مختلف کالا حضور دارند. کسانی که در عرصه شبکه کار می‌کنند یا در ماشین‌های اداری فعال هستند، هر کدام شاید این طبقه بندی و برنامه‌ریزی خود را جداگانه داشته اما تجمیعی از این محصولات در مجموعه‌های مختلف اتفاق افتاده است.

مجموعه آواژنگ به این سمت و سو رفت که سبد کالایش را افزایش دهد. ما در ۵ دسته محصول داریم که بیش از ۳۰ برند در سبد محصولات‌مان حضور دارد که بر اساس نیاز هر کاربر ما می‌توانیم آن را پوشش دهیم. هر برندی را آواژنگ عرضه و توزیع می‌کند، بر اساس هزینه و سرمایه دوست دارد که کارآمدی خودش را داشته باشد. به همین خاطر بحث سرویس‌دهی و خدمات بسیار پر رنگ است و می‌تواند کارایی کالا را افزایش دهد.

تنوع برندها نقش بسیار مهمی در سبد کالایی ما دارد و از لحاظ رتبه‌بندی، برترین برندهای دنیا را داریم. یک نگرشی داشتیم در بحث توزیع آنلاین کالاها که وب‌سایت‌مان را تغییر داده و به‌نوعی تبدیل به فضای عرضه کالا شده است. ما برنامه‌های بسیار پیچیده و سنگینی را برای وب‌سایت در نظر گرفتیم که یک بخش آن ایجاد انبارهای مختلف است و بدین خاطر نمایندگان را هم درگیر وب‌سایت می‌کند. وب‌سایت آواژنگ مانند یک پاساژی است که فروشندگان مختلف دوست دارند تا کالای خودشان را در آن عرضه کنند.

پس از وی، زندیان، مدیر خدمات آواژنگ به روی صحنه آمد و گفت: شرکت خدمات آواژنگ از سال ۱۳۸۲ کار خودش را به‌صورت مستقل شروع کرد. کم کم نمایندگی‌های شرکت شکل گرفت که در حال حاضر با بیش از ۶۰ شرکت خدماتی فعال هستیم. ما شعباتی را در شهرهای اصلی دایر کردیم تا خدمات بهتری را به مشتریان ارایه کنیم.

مدت زمان گارانتی لوازم جانبی ۱۸ ماه است که از زمان خروج از انبار لیبل می‌خورند. لوگوی آواژنگ بر روی تمام محصولات عرضه شده توسط ما وجود دارد و با خیال راحت می‌توان از خدمات پس از فروش آواژنگ بهره گرفت.

ما سرویس‌های زیادی را به مشتریان عرضه می‌کنیم. سعی کردیم ارتباط آنلاین داشته باشیم تا ابتدا به کاربر راهنمایی‌های لازم را ارایه کنیم. امکان نوبت دهی اینترنتی برای مشتریان از طریق وب‌سایت شرکت را نیز فراهم کردیم و توانایی پرداخت آنلاین هم برای خدمات وجود دارد. همچنین مشتریان قادر هستند تا در هنگام دریافت کالا، آن را به رایگان تست کنند تا با خیال آسوده محصول‌شان را تحویل بگیرند.

نفر آخر، نیما ناپلیان، مدیر کالای اکسسوری بود تا به معرفی برند جدید آواژنگ بپردازد، وی در ارتباط با همکار جدیدشان گفت: یکی از باتجربه‌ترین برندهای دنیا را وارد ایران کردیم. کمپانی صاحب این برند، سان ولی (sun valley) است که شش زیر مجموعه دارد. برند RAVPOWER یکی از آن‌هاست که در بخش پاور بانک فعالیت دارد.

کمپانی سان ولی از سال ۲۰۰۷ فعالیت خودش را شروع کرد. دفتر مرکزی آن در شنزن چین است که یک دفتر نیز هم زمان در آمریکا تاسیس نمود. در سال ۲۰۱۴ دفتر آلمان را فعال کرده و چند وقت بعد نیز در ژاپن شروع به کار کرد. بیش از ۸۰۰ نفر نیرو دارد که ۱۰۰ نفر نیروی تحقیق و توسعه هستند. همچنین در سال گذشته ۳۶۵ میلیون دلار تراکنش مالی داشته است.

درباره برند RAVPOWER باید بگویم که رتبه یک سیستم‌های شارژینگ در موتور گوگل را به خود اختصاص داده است. جز سه برند مطرح در دنیاست و از مزایای آن بایستی به حضور در ۶۰ کشور دنیا اشاره کرد. در این کمپانی صفر تا صد طراحی و تولید کالا توسط خودشان انجام می‌شود و نمونه مشابه در بازار ندارند. پاوربانک‌های این کمپانی دارای فناوری‌های گوناگونی است. با کمک تکنولوژی آی‌اسمارت، ولتاژ مناسب برای هر وسیله‌ای توسط این فناوری سنجیده شده و به میزان مناسب تنظیم می‌شود. همچنین با هایپر ایر، تمام گوشی‌های موبایل با سرعت بالا شارژ خواهند شد.

روپاور دارای ۹ مدل در پاوربانک‌های خودش است که از رده با قیمت پایین اما کیفیت مناسب آغاز می‌شود که سری SB نام دارد. سری دوم میدرنج است و بعدی متال که برای کسانی است که بهترین را می‌خواهند. سری راگد که مدل‌های مستحکم است مخصوص به ورزشکاران و کوهنوردان طراحی شده و نمونه‌های سولار، توسط انرژی خورشیدی شارژ می‌شود. سری بعدی اسلیم است که پاوربانک‌های پلیمری هستند که باریک‌تر و سبک‌تر طراحی شده‌اند. سری بعدی وایرلس است که ترکیبی از مدل بدون سیم پاوربانک محسوب می‌شود. رده پلاگ ترکیبی از شارژر دیواری و پاور است. آخرین سری هم سیستم AC و جامپ استارترها هستند که می‌توانند به شما برق ۱۱۰ یا ۲۲۰ ولت بدهند و وسایلی چون یخچال ماشین و وسایلی که نیاز به برق شهری دارند، برای شما روشن کنند. جامپ استارترها نیز قادرند تا باتری ماشین را شارژ و روشن کنند.

ناپلیان در پایان صحبت‌هایش اشاره کرد که کمپانی روپاور رنج کاملی از محصولات را با فناوری بالا پوشش می‌دهد و کالاهایش دارای ۱۸ ماه گارانتی تعویض آواژنگ خواهند بود.

1 در مورد “پاوربانک‌های RAVPOWER توسط آواژنگ در ایران عرضه شد”

  1. جسن روحانی

    خدارو شکر که بالاخره این مارک با یه گارانتی درست و حسابی اومد ایران
    این محصول حتی از انکر هم خیلی خیلی بهتره
    هم باکیفیته هم تکنولوژیش بروز تره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH