خالق پیام‌رسان معروف بلک‌بری پس از ۱۶ سال این شرکت را ترک کرد!

47478-0_663_382BlackBerry Messenger یا BBM یکی از محبوب‌ترین، امن‌ترین و پر طرفدارترین پیام‌رسان‌های دنیاست که توسط Gary Klassen، از کارمندان بلک‌بری ساخته شده است. این فرد که از او به عنوان پدر BBM یاد می‌شود در سال ۲۰۰۰ به این کمپانی کانادایی پیوست. اما حال با گذشت ۱۶ سال Klassen تصمیم به ترک بلک‌بری و پیدا کردن شغلی جدید گرفته، گرچه هنوز دلیل رفتن او مشخص نیست اما برای بلک‌بری بسیار ناراحت کننده است که یکی از سمبل‌های این شرکت در حال ترک اوست.garyklassen

این خبر هنوز به صورت رسمی از سوی بلک‌بری تایید نشده، اما همسر Klassen که ظاهرا از رفتن شوهرش از این کمپانی خوش‌حال بود، این خبر را اعلام کرده است:

همسرم برای آخرین بار بلک‌بری را ترک کرد! Gary تو یک نمونه شگفت‌ انگیز از کمال، صداقت و صبر در زمان کار در این شرکت بودی اما خوش‌حالم که دیگر در بلک‌بری مشغول به کار نیستی. حال زمان آن است تا قبل از این که شغل دیگری پیدا کنی، کمی به تفریح و استراحت بپردازیم!

از زمان عرضه BBM در سال‌ها پیش، این پیام رسان طرفداران زیادی پیدا کرده است و در سال ۲۰۱۳، همزمان با عرضه این اپلیکیشن برای پلتفرم‌های اندروید و iOS، به یک پدیده بزرگ تبدیل شد.

اکنون BBM میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارد و یکی از سرویس‌هایی است که بلک‌بری با توسعه و سرمایه‌ گذاری روی آن، می‌تواند درآمد خوبی کسب کند.

بر خلاف مشکلات مالی این شرکت، بلک‌بری هنوز هم درآمد خوبی از سرویس‌هایی مانند BlackBerry Enterprise و چند سرویس دیگر دارد. اما مشکل اصلی این شرکت که عاملی حیاتی برای بقای بلک‌بری است، بخش تلفن‌های همراه است که با فراگیر شدن اندروید و iOS جایگاه خود را بین کاربران از دست داده است.

1 در مورد “خالق پیام‌رسان معروف بلک‌بری پس از ۱۶ سال این شرکت را ترک کرد!”

  1. همه ما یه زمانی متوجه میشیم که نمی تونیم با کمپانی و یا فردی ادامه بدیم و این وقتیه که از طرف مقابل تحت فشار باشیم ونیازهامون درک نشه.من به تصمیمش احترام میزارم.چون برای خودمم پیش اومده.انشالله موفق باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH