عرضه لامپ هوشمندی که شکلک ارسال می‌کند

Title یک لامپ هوشمند و خاص با قابلیت نمایش شکلک‌های سه‌بعدی!

عرضه لامپ هوشمندی که شکلک ارسال می‌کندلامپ‌های هوشمند چند سالی است که تلاش می‌کنند جای خود را در بازار پیدا کنند. لامپ‌هایی که قابلیت تنظیم نور، کنترل از راه دور و غیره را دارند. با آی‌تی‌رسان همراه باشید تا با نمونه جدیدی از این لامپ‌ها آشنا شویم.

به تازگی شرکت Spin-R طرح لامپ هوشمندی را برای جذب کمک مالی ارابه کرده است که قابلیت‌های جالبی دارد. این لامپ که به شکل یک مکعب است، دارای 512 عدد LED است که کاربر می‌تواند آن را برنامه‌ریزی کند. این مکعب هوشمند Title نام دارد و کاربران می‌توانند نحوه نمایش، نور و رنگ‌های آن را تنظیم کنند. برای مثال می‌توان برای مهمانی‌ها نحوه نورپردازی آن را تنظیم کرد و یا نور آن را هنگام تماشای فیلم متغیر ساخت. از قابلیت‌های جالب Title، هماهنگی آن با صداها و موسیقی است به طوری که به محض پخش موسیقی، طیف رنگی آن تغییر می‌کند. مهم‌ترین قابلیت خاص این معکب جالب، امکان ارسال شکلک سه‌بعدی توسط کاربر است. شما می‌توانید بوسیله این لامپ به دیگر دوستانتان که این وسیله را در خانه دارند، شکلک سه‌بعدی ارسال کنید.

قیمت این مکعب هوشمند برای پیش‌خرید، 199 دلار است و پس از عرضه فیمتی حدود 349 دلار خواهد شد. زمان عرضه رسمی Title، ماه سپتامبر اعلام شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH