افزایش شارژدهی آیفون‌های اپل با حذف برنامه فیسبوک!

iphone-facebook-app

اخیرا صحبت‌های زیادی در رابطه با اپلیکیشن فیس‌بوک در اندروید و مشکل باتری آن منتشر شده است، با توجه به آزمایشات روزنامه گاردین انگلستان اوضاع اپلیکیشن این شبکه اجتماعی محبوب در سیستم‌عامل iOS نیز چندان مناسب نیست. بنابر اعلام این روزنامه حذف اپلیکیشن فیس‌بوک از آی‌فون‌ می‌تواند تا 15 درصد شارژدهی را بهبود ببخشد، این میزان اندکی از بهبود 20 درصدی شارژدهی با حذف این برنامه برای کاربران اندروید کم‌تر است. از آن جایی که عمر باتری یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران اسمارت‌فون‌هاست بنابراین می‌توان به همه کاربران توصیه کرد که اپلیکیشن فیس‌بوک را از اسمارت‌فون خود حذف کنند.

تاثیر منفی اپلیکیشن تلفن‌همراه فیس‌بوک بر روی باتری مدت‌هاست که مورد بحث است، سال 2013 یک توسعه دهنده در مورد مشکلات فیس‌بوک که موجب تخلیه باتری می‌شود سخن گفت، از آن زمان به بعد فیس‌بوک چندین به‌روزرسانی را ارایه داده است اما نتوانسته مشکل باتری را رفع کند. اگر شما نیز در رابطه با اثر نامطلوب اپلیکیشن فیس‌بوک روی تلفن‌همراه خود ناراضی هستید می‌توانید اپلیکیشن فیس‌بوک را حذف کنید.

شما با پاک کردن اپ فیس‌بوک و استفاده از نسخه وب از طریق سافاری می‌توانید تجربه نزدیکی به اپلیکیشن را داشته باشید، هرچند با حذف این برنامه شماری از امکانات از جمله Share To در دسترس نخواهد بود، اما در واقع باتری خود را نجات داده‌اید. با حذف اپلیکیشن فیس‌بوک می‌توانید از هدر رفتن حجم زیادی از حافظه خود نیز جلوگیری کنید، اپ فیس‌بوک علاوه بر این‌که خود فضایی صد مگابایتی را اشغال می‌کند می‌تواند با ایجاد کش بیش از چند صد مگابایت حجم را اشغال کند.

اگر فیس‌بوک تاثیری 5 درصدی روی باتری داشت می‌توانستیم تاثیر منفی آن را نادیده بگیریم، اما تا زمانی که فیس‌بوک نخواهد این مشکل را برطرف کند استفاده از مرورگر سافاری و نسخه وب فیس‌بوک بهترین راه حل است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH