انتشار تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7

تصاویر پس‌زمینه گلکسی S7 را از اینجا دانلود کنید

انتشار تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7سامسونگ گلکسی S7 در ماه آینده میلادی عرضه خواهد شد و شایعات پیرامون آن روز به روز بیشتر می‌شود. هر ساله قبل از عرضه گوشی‌های پرچم‌دار، تصاویر زمینه آنها توسط کارمندان یا دولوپرها در فضای مجازی منتشر می‌شود. به تازگی تصاویری منتسب به سامسونگ گلکسی S7 منتشر شده است که در ادامه این مطلب می‌توانید آنها را دریافت کنید. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

این تصاویر در یکی از انجمن‌های طرفداران گوشی‌های سامسونگ توسط یک کاربر منتشر شده است. تم رنگی این تصاویر نشان می‌دهد که به احتمال زیاد متعلق به شرکت سامسونگ و پرچم‌دار امسال این شرکت از سری S هستند. رنگ‌های انتخابی نیز به گونه‌ای است که رنگ‌های خود دستگاه (که به احتمال زیاد سیاه، سفید، نقره‌ای و طلایی هستند) را تداعی می‌کنند.

این انتشار تصاویر می‌تواند حقه تبلیغاتی کمپانی‌ها باشد، چرا که با این کار عطش طرفداران برای دیدن محصول تازه بیشتر می‌شود و با تکثیر و انتشار و بحث در مورد صحت این تصاویر و خبرها، علاقه کاربران عادی برای داشتن این دستگاه‌ها بیشتر می‌شود.

شما کاربران عزیز می‌توانید این تصاویر را از لینک منبع که در ادامه آمده است دریافت نمایید. برای دریافت نیاز به ثبت نام در انجمن هست که مانند اکثر انجمن‌ها آسان و سریع است. در ادامه نمونه‌ای از این تصاویر را مشاهده می‌کنید.انتشار تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7 انتشار تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7 انتشار تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7

دانلود تصاویر پس‌زمینه سامسونگ گلکسی اس 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH