ال‌جی رسما تایید کرد: نمایشگر G5 همیشه روشن خواهد بود!

LG-G5-Always-On-01
هفته گذشته، ال‌جی اعلام نمود که از آخرین پرچمدار خود یعنی G5 در تاریخ 21 فوریه و در قالب نمایشگاه MWC 2016 رونمایی خواهد کرد. اما در این اعلامیه هیچ اطلاعات خاصی از این محصول در اختیار علاقه‌مندان قرار نگرفت.

اما لحظاتی پیش، این کمپانی از قابلیت جدیدی برای این محصول پرده برداشت. ال‌جی جی 5 با ویژگی Always On عرضه خواهد شد. در این قابلیت نمایشگر این پرچمدار به طور دائم روشن بوده و کاربران می‌توانند اکثر اعلامیه‌ها، اعم از پیامک‌های ورودی، تماس‌های ناموفق، ایمیل‌ها و … را به طور دائم تماشا کرده و دیگر نیازی به روشن کردن صفحه نمایش برای دیدن این نوتیفیکشن‌ها نباشد.

قابلیت نمایشگر همیشه روشن، هم اکنون با سیستم کمی متفاوت‌تر، بر روی برخی از محصولات موتورولا با نام Active Display استفاده می‌شود. یکی از این محصولات نکسوس گوگل بود که با ویژگی Ambient Display عرضه شد.

احتمالا دیگر پرچمداران مطرح بازار نظیر گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge نیز با قابلیتی شبیه به این و در قالب همان نمایشگاه عرضه می‌گردند.

تیزر تبلیغی منتشر شده زیر، قابلیت جدید الجی G5 را به تصویر میکشد. همچنین از تصویر این محصول می‌توان شمای کلی این پرچمدار جدید کره‌‌ای را نیز به طور کامل مشاهده کرد.

طبق شایعاتی که تاکنون بیان شده است، ال‌جی جی 5 نسبت به نسل‌های پیشین خود یعنی G3 و G4 بسیار متفاوت خواهد بود. این دستگاه از بدنه تمام فلزی ساخته شده و بر روی قاب پشتی خود یک حسگر اثر انگشت و یک دوربین دوگانه را می‌بیند. همچنین احتمالا در این محصول دیگر خبری از دکمه‌های پشتی معروف ال‌جی نیز نخواهد بود.

2 در مورد “ال‌جی رسما تایید کرد: نمایشگر G5 همیشه روشن خواهد بود!”

  1. منم مایکروسافت لومیا ششصد و چهل ایکس ال دارم که قابلیت گلنس اسکرین فوق العاده و با چهار رنگ روداره ، این حرکت تقلیدی بوده

  2. خدا بیامرزدت نوکیا که 3 سال پیش قابلیت گلنس اسکرین و تو گوشیهات گذاشته بودی
    ال جی هم حتما بابت پتنت صفحه روشن به نوکیا مبلغی پرداخت کرده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH