بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در رنج 1 میلیون تومان از بازار بخرید!

wickedleak-wammy-passion-x-waterproof-smartphoneیکی از موارد دوست داشتنی که در گوشی‌های قدرتمند دیده می‌شود مقاومت در برابر نفوذ آب است. این قابلیت چندین سال است که به جزئی جدایی ناپذیر از سری Z کمپانی سونی تبدیل شده است و سایر برندها نیز در برخی از محصولات خود از این قابلیت بهره می‌برند. حال در این مطلب قصد داریم به معرفی گوشی‌های زیر 1 میلیون تومان که دارای این قابلیت هستند، بپردازیم؛ در ادامه با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

Sony Xperia Z1

sony-xperia-z1-compact-(1)شاید بسیاری در این فکر باشند که با معرفی چند پرچم‌دار جدید از سوی سونی، دیگر خرید Z1 توجیه خاصی ندارد! اما توصیه می‌کنیم که این گونه فکر نکنید چرا که Z1 تفاوت چندان زیادی با مدل‌های جدیدتر ندارد اما در مقابل قیمت بسیار بهتری را برای خودش برگزیده است! این گوشی با کیفیت و زیبا، از نمایشگری 5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی بهره می‌برد. چیپست آن اسنپدراگون 800 با 4 هسته قدرتمند کریت بوده و دوربین 20.7 مگاپیکسلی‌اش یکی از بهترین‌ها در این رنج به شمار می‌رود. این محصول ضد آب سونی در حال حاضر در بازار، بهایی کم‌تر از 1 میلیون تومان دارد تا یک گوشی با ارزش و خوش قیمت تلقی شود.

حدود قیمت: 850 هزار تومان

 چرا بخریم؟

دوبین قوی به همراه امکانات مناسب
طراحی زیبا
سخت افزار قوی
ضد آب و گرد و غبار
کیفیت ساخت خوب

چرا نخریم؟

باتری ضعیف
وزن نسبتا زیاد گوشی

Sony Xperia M2 Aqua

Sony-Xperia-M2-Aqua-4

برای خرید یک اسمارت فون ضد آب که قابلیت اتصال 4G نیز داشته باشد و قیمتش نیز عالی باشد،  می‌توانید به سراغ Sony M2 Aqua بروید! یک اسمارت فون زیبا، با صفحه نمایش 4.8 اینچی و پردازنده قدرتمند اسنپدراگون! دوربین 8 مگاپیکسلی، 1 گیگابایت رم، باتری 2300 میلی‌آمپری و اندروید 4.4.2 از دیگر مشخصات شاخص این محصول هستند.

حدود قیمت: 550 هزار تومان

چرا بخریم؟

دوبین مناسب
طراحی زیبا
ضد آب
کیفیت ساخت خوب

چرا نخریم؟

باتری ضعیف

Samsung Galaxy S5 mini

 
نسخه کوچک شده پرچم‌دار سال گذشته سامسونگ نیز در برابر آب مقاوم است. شاید گلکسی S5 مینی سامسونگ در ظاهر گوشی چندان دلچسبی به نظر نرسد، اما باطنش قدرتمند است؛ نمایشگری 4.5 اینچی، دوربین 8 مگاپیکسلی، اندروید 4.4.2، سنسور تشخیص اثر انگشت، سنسور تشخیص ضربان قلب، تراشه اگزینوس 3470، رم 1.5 گیگابایتی و باتری 2100 میلی‌آمپری از مشخصات شاخص این دستگاه بوده و آن را تبدیل به محصولی جذاب برای علاقه‌مندان سامسونگ کرده است.

حدود قیمت: 800 هزار تومان

 چرا بخریم؟

ضدآب
دوربین باکیفیت
سخت‌افزار مناسب
امکانات نرم‌افزاری فراوان

چرا نخریم؟

طرحی نه چندان دل‌چسب
بدنه‌ای که کیفیت بالایی ندارد!

Motorola Moto G – 3rd Generation

motorola-moto-g-3rd-generation-2015-press-10-600x400

نسل سوم موتو G موتورولا یکی از جدیدترین محصولات بازار است که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای زیر یک میلیون تومان آن را تهیه کنید.  این اسمارت فون با بهره گیری از استاندارد و گواهینامه معروف IPX7 به کاربر اجازه می‌دهد تا به مدت 30 دقیقه در عمق یک متری همراه با گوشی خود شنا کند. اندروید 5.1 همراه با قابلیت‌های سفارشی سازی توسط Moto Maker، صفحه نمایشی 5 اینچی با وضوح HD، توانایی پشتیبانی از شبکه LTE، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی همراه با یک باتری 2470 میلی آمپری از مشخصات این اسمارت فون تازه از راه رسیده است.

 قیمت: حدود 800 هزار تومان

 چرا بخریم؟

ضدآب
طراحی زیبا
نمایشگر با کیفیت بالا
دوربین بسیار با کیفیت
امکانات نرم‌افزاری مناسب

چرا نخریم؟

سخت‌افزاری نه‌چندان قدرتمند

5 در مورد “بهترین گوشی‌های ضد آبی که می‌توانید در رنج 1 میلیون تومان از بازار بخرید!”

  1. پوریا محدث

    Z1 واقعا خیلی مسخرس.من خودم آنر ۶ دارم.زد ۱ تو همه چیز پایین تره.مخصوصا تو صفحه که در یک کلام ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فتضاحه.‍‌‌‌‌چطور اول شد؟به نظرم ام ۴ خیلی بهتر و به صرفه تره.آنر ۶ و ۵ ایکس هم خیلی بهترن.گلکسی آلفا هم زیر ۱ تومن اومده فکر کنم.کلا زد وان خوب نیست‌.

    1. مجتبی مسکینی

      عزیز این‌ها محصولات پیشنهادی هستن و رقابتی بینشون نیست که یه مدل اول شه یه مدل آخر!
      درضمن اگر تیتر رو خونده باشین گفتیم که بهترین گوشی‌های ضد‌ آب! پس باید گوشی‌های معرفی شده ضد آب باشن، مدل‌هایی که شما گفتین چنین ویژگی رو ندارن!!
      شاد باشید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH