سامسونگ گلکسی S6 یا ال‌جی G4؟ کدام‌یک را بخریم؟!

g4vss6این روزها تب خرید پرچم‌داران بسیار داغ است. در این بین نیز کمپانی‌های ال‌جی و سامسونگ هر ساله محصولات قدرتمندی را برای رفع نیاز کاربران تولید می‌کنند. گلکسی S6 و ال‌جی G4 پرچم‌داران فعلی این دو شرکت هستند که هر دو محصول با توجه به ظاهر شیک و امکانات فراوانشان، از پرفروش‌های هر برند نیز به شمار می‌روند. در ابتدا نگاهی کوتاه به هر کدام از این محصولات می‌اندازیم.

سامسونگ گلکسی S6

در پرچم‌داران امسال این کمپانی کره‌ای بالاخره شاهد استفاده از طراحی متفاوت بودیم و سامسونگ، S6 را با بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه‌ معرفی کرد. گلکسی S6، دارای 3 گیگابایت رم و چیپ‌ست اگزینوس 7420 است و به کمک آن، هیچ بازی نیست که نتوانید اجرا کنید. بدنه باکیفیت، نمایشگر 5.2 اینچی، باتری با شارژدهی مناسب، دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال در عقب و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با لنز واید از مشخصات شاخص این محصول هستند. گلکسی S6 در حدود 1 میلیون و 650 هزار تومان قیمت دارد.

ال‌جی G4 

این پرچم‌دار ال‌جی از معدود محصولاتی است که از همان بدو ورودش به بازار، قیمت خوبی را برای خود برگزیده است. G4 دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD است و در کنار آن از دوربینی 16 مگاپیکسلی، اندروید 5.1، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و 3 گیگابایت رم بهره‌ می‌برد. ال‌جی برای G4، به سراغ  تراشه اسنپدراگون 808 و رابط گرافیکی آدرنو 418 رفته است. قیمت این محصول چیزی در حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

چرا گلکسی S6 از G4 بهتر است؟galaxy-s6_gallery_front_blue

+ بدنه با کیفیت‌تر و استفاده از گوریلا گلس 4
+ مجموعه سخت‌افزاری قدرتمندتر
+ حافظه رم سریع‌تر
+ امکانات ارتباطی کامل‌تر
+ باتری با شارژدهی بهتر و قابلیت شارژ بی‌سیم
+ امکانات بیشتر در رابط کاربری و وجود تم‌های فراوان
+ وزن و سایز کمتر
+ سنسور اثر انگشت

چرا G4 از گلکسی S6 بهتر است؟Lg-G4

+ طراحی زیباتر و منحنی شکل
+ دوربین سلفی بهتر
+ عملکرد بهتر دوربین پشتی در شب
+ ارگونومی بهتر
+ باتری قابل تعویض
+ امکان افزایش حافظه از طریق میکرو اس‌دی
+ نمایشگر بزرگ‌تر
+ قیمت بهتر

کدام را بخریم؟

حال با این توضیحات و بیان برتری‌های هر مدل نسبت به دیگری،‌ این شما هستید که بایستی تصمیم بگیرید کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد.

[polldaddy poll=9307164]

10 در مورد “سامسونگ گلکسی S6 یا ال‌جی G4؟ کدام‌یک را بخریم؟!”

  1. دوستان عزیزبرند ها که همه از یکدیگراستفاده می کنند و هر برندی مجبور به استفاده از قطعات یک شرکت دیگر است پس هیچ موقع گوشی خودتون رو خاص ندونید و اگر هم شما یک گوشی گرون میخرید باید استفاده از اون گوشی رو بدونید بنده خودم G4 دارم و برای عکاسی خریدم و بسیار مناسب کارم هست اما چرا واقعا اگرکاربری عادی دارید یک گوشی گران بخرید ؟
    اگر شما اینجا دعوا می کنید برند ها براشون مهم نیست بیشتر به محصول وکارایی دستگاه شک می کنید -در یک کلام شاخ و شونه کشیدن ما استفاده کننده ها هیچ سودی برای شرکت ها نداره و خیلی از شما در حال حاضر احساسی و از روی تعصب رای ونظر داده اید چرا که محصول خودتون رو به طور کامل نمیشناسید و دوست دارید اون بالاتر باشه.

    1. سلام
      دوست عزیز میشه نظرت رادرموردصفحه نمایش وباتری ودوربین ال جی جی 4 بگی منم علاقمند هستم بخرمش
      نظرت چیه؟

  2. خدایی سامسونگ چی داشته از خودش همیشه از روی گوشی های دیگه مخصوصا اپل تقلید کرده
    از لحاظ صفحه نمایش بیخود ترین صفحه نمایش روشه چون کلا صفحه نمایشش رنگ زرده خیلی زیاده داره و بعضی از رنگها مثل سفید و مشکی و قرمز …. نمیتونه نشون بده اگر باورتون نمیشه یک عکس قرمز رنگ رو توش نگاه کنید و با بقیه ی گوشی ها مقایسه کنید همون عکس رو اللخصوص سونی که از لحاظ صفحه نمایش حرف اول رو میزنه ولی شما با همین الجی هم مقایسه کنید کاملا تفاوت رو احساس میکنید
    دوربینش هم هیچ موقع پیشرفته نبوده که یک کاربر بتونه باهاش حرفه ای کار کنه و از عکاسی لذت ببره و همیشه یه حالت اتوماتیک بیشتر نداشته
    از لحاظ داغ کردن در حین کارهم که زبان زده هر کجا میری سراغ این گوشی حرف از اینه که 8 هسته ایش خیلی داغ میکنه و بگرد 4 هسته ایشو گیر بیار باز بهتر ….
    سامسونگ سه همچین پرچمداریو میده بیرون!!

  3. من به شخصه z3+رو به این دو گوشی ترجیح میدم،ولی اگه بخوام بین دو گزینه بالا انتخاب کنم، قطعا g4 رو انتخاب میکنم،کاش باتریش یکم قوی تر بود.

    1. سلام. جواب جالبی دادید
      من خودم به ال جی رأی دادم.شرکت ال جی در طراحی واقعا مقلد ودنباله رو نبوده وسعی کرده ابتکار به خرج دهد.

  4. خدایا آخه جی4 چی داره..خدا شاهده تو یه روز بعضی اوقات سه بار میزدم به شارژ..ولی اس6 هم چنگی به دل نمیزد ولی لااقل با کاستوم و کرنل یه روز رو دووم میاورد..صفحه نمایششون که غیر قابل مقایسه است..دوربین هم که اس6 واقعا محشره ..ولی جی4 تو فیلمبرداری خیلی کم میاره..تو سخت افزار هم یه csr 2 نصب کنید بعد نظر بدید..آخه عزیز دل..شما داری 1500 پول میدی ..یعنی چی انسپ 808 که رو گوشی ژیائومی mi4 با قیمت 850 تومان هم یافت میشه..والا ..نمیدونم چرا اینقدر تعصبی هستید..عزیز جان..شما جفت گوشیها رو بده دست یه کاربر عادی ببینم کدومو ور میداره..

  5. امیرحسین محمدی

    آقا احسان اصلا درست نیست کسی رواینجوری تفسیرکنید
    هرکسی سلیقه ی داره
    پس حدوحدودخودتونوبدونید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH