رونمایی از کاور هوشمند ال‌جی G5

lg g5 cover هرچند ال‌جی تا 21 فوریه از پرچم‌دار جدید خود رونمایی نمی‌کند اما اخیرا این کمپانی از Quick Cover برای G5 رونمایی کرده است.

ال‌جی پیش‌تر از این کاور برای LG K10 رونمایی کرده بود. این کاور به کاربر اجازه می‌دهد بدون بازکردن کاور به تماس‌ها پاسخ دهد و یا فعالیت‌های خاص را انجام دهد. ال‌جی با انتشار این تصویر بار دیگر ویژگی Always on را به نمایش گذاشته است، در تصویر می‌توان تاریخ، ساعت و چهار آیکون اطلاع‌رسانی را مشاهده کرد که برای همیشه روشن و در دسترس خواهد بود. هم‌چنین ال‌جی فلزی بودن بدنه دستگاه را تایید کرده است. اوایل امروز نیز بنچمارک GeekBench مشخصات ال‌جی G5 را منتشر کرد. این بنچمارک تایید کرد که G5 از اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و اندروید 6.0.1 استفاده خواهد کرد.

آخرین نسل LG Quick Cover علاوه بر ویژگی‌های قبلی که در K10 شاهد آن بوده‌ایم، ویژگی‌های جدیدی را ارایه می‌دهد. کاور جدید قابلیت لمس از روی کاور را نیز دارد و کاربر در نهایت راحتی می‌تواند به تماس‌ها پاسخ دهد و یا به تنظیمات دسترسی داشته باشد، ویژگی جالب این کاور استفاده از پوشش شفاف است که کاربر می‌تواند به راحتی تمام فعالیت‌ها را از روی کاور مشاهده کند. ال‌جی تصمیم گرفته به‌جای استفاده از صفحه‌نمایش دوم از ویژگی Always on استفاده کند. به این ترتیب کاربران همیشه به تاریخ، ساعت و اطلاعیه‌ها دسترسی دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH