لنوو وایب P1 توربو معرفی شد

ITRESAN-11-1394 (63)در ماه آگوست سال 2015 میلادی بود که شرکت لنوو برای نخستین بار نسخه‌ای ویژه از لنوو وایب P1 را معرفی کرد و حتی تصاویری از این محصول نیز منتشر شدند. با این‌ وجود زمان زیادی گذشت و به‌صورت رسمی هیچ سخنی از این محصول به گوش نرسید تا این‌که امروز سرانجام مشخص شد که این محصول به‌صورت رسمی با نام P1 توربو عرضه می‌شود.

علی‌رغم تغییر نامی که برای این محصول در نظر گرفته شده، مشخصات فنی آن دقیقا با نمونه معرفی شده در سال گذشته میلادی همخوانی دارد. P1 توربو به یک نمایشگر 5.5 اینچی FullHD مجهز است و یک پردازنده اسنپدراگون 615 بر روی آن قرار گرفته است. این دستگاه دارای یک رم 3 گیگابایتی است ولی برخی از منابع از وجود رم 2 گیگابایتی بر روی آن خبر داده‌اند. حافظه داخلی این محصول برابر با 32 گیگابایت خواهد بود و یک درگاه کارت حافظه از نوع میکرو اس‌دی نیز بر روی آن قرار گرفته است.

ITRESAN-11-1394 (63)-2هسته تامین توان این دستگاه، یک باتری 5 هزار میلی‌آمپری است که به نسخه 2 قابلیت شارژ سریع 24 واتی مجهز است. دوربین اصلی این دستگاه نیز 13 مگاپیکسلی بوده و از فلاش LED دوگانه نیز سود می‌برد. دوربین جلویی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسلی است. P1 توربو یک محصول دو سیم‌کارته است که هر دوی آن‌ها توانایی اتصال به شبکه LTE را دارند. یک حسگر اثرانگشت نیز بر روی این دستگاه قرار گرفته است تا امکانات آن تکمیل شود. اندروید 5.1 لالی‌پاپ نیز بر روی این مدل عرضه خواهد شد.

این محصول در حال حاضر برای پیش‌فروش قرار داده شده است که قیمت آن برابر با 4 میلیون روپیه اندونزی تعیین شده که این رقم برابر با 300 دلار آمریکاست. رنگ‌بندی این محصول نیز شامل رنگ‌های نقره‌ای، طوسی گرافیتی و طلایی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH