رنگ های مختلف گلکسی S7 Edge را ببینید!

حدود یک هفته دیگر تا برگزاری مراسم MWC 2016 باقی مانده است. همان‌طور که می‌دانید کمپانی سامسونگ می‌خواهد در این نمایشگاه رسما از گلکسی اس7 رونمایی کند. محصولی که تاکنون اطلاعات زیادی از آن به دست ما رسیده است. اما جدیدترین تصاویر لو رفته، گلکسی اس7 و اس7 اج را در شرایط مختلفی به ما نشان می‌دهد. در این گزارش این دو پرچم‌دار سامسونگ در رنگ‌های جدیدی به نمایش در آمده‌اند. این دو محصول را در دو نسخه 5.1 اینچی و 5.5 اینچی می‌بینیم.

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold-(2)

این رندرهای جدید که توسط اکانت معتبر و معروف Evleaks انتشار یافته است، گلکسی اس7 را در سه رنگ (از جلو و از بغل) مشکی، نقره‌ای و طلایی نشان می‌دهد. همان‌طور که پیش از این گفته شد، گلکسی اس7 اج بسیار شبیه به نسخه پیشین یعنی اس6 اج است، اگرچه این محصول برخی تغییرات بسیار جزیی را بر روی خود می‌بیند.

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold-(1)

گلکسی اس 7 اج همانند برادر دو قلویش در تاریخ 11 مارس به طور رسمی عرضه خواهد شد. قیمت گلکسی اس7 اج از 799 دلار آغاز می‌شود که حدود 100 دلار بیشتر از نسخه اصلی گلکسی اس7 است.

Samsung-Galaxy-S7-edge-in-black-silver-and-gold

سامسونگ معتقد است که سری گلکسی اس7 بهبودهای فراوانی نسبت به سری پیشین یعنی گلکسی اس6 داشته است. از جمله این بهبودها می‌توان به توانایی ضد آب و ضد غبار بودن آن، پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی، دوربین قوی‌تر و باتری قدرتمندتر (3 هزار میلی‌آمپر برای اس7 و 3600 میلی‌آمپر برای اس7 اج) اشاره کرد.

به نظر شما آیا این محصول بازهم با استقبال روبرو خواهد شد؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH