چگونه نظرات را در اینستاگرام نسخه اندروید پاک کنیم؟

هنگامی که تصاویر را روی اینستاگرام به‌اشتراک می‌گذارید، ممکن است که پیام‌های ناخواسته‌ای را دریافت نمایید، یا حتی این پیام‌ها اسپم باشند (که نباید روی آن‌ها کلیک کنید!). آیا شما هم قصد حذف پیام‌های مزاحم را دارید، یا اینکه می‌خواهید از اسپمرها برای هرزه‌نگاری جلوگیری کنید؟ اینستاگرام به شما این امکان را می‌دهد که نظرات افراد را گزارش دهید و آن‌ها را حذف نمایید. در اینجا نحوه انجام این‌ کار را آموزش می‌دهیم.

۱آیکون comments را انتخاب کنید

هر پیامی را که می‌خواهید انتخاب کرده، یا برای بازکردن بخش نظرات، دکمه comment هرکدام را بزنید.

۲دکمه‌های عمکرد پس از انتخاب و نگه‌داری روی هر comment به ‌نمایش در می‌آید

روی نظری که مایلید پاک نمایید ضربه بزنید و نگه‌ دارید و سپس report را برای گزارش‌دهی یا delete را برای انتقال به سطل زباله در گوشه سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. خوشبختانه، انجام این کار برای نظرات شما تنها منجر به نمایش گزینه delete می‌شود.

۳گزینه مناسب را هنگام گزارش‌دهی اسپم انتخاب نمایید

اگر گزینه گزارش نظر را انتخاب کنید، پنجره‌ای نمایش داده می‌شود که از شما درباره هرزنامه (spam) یا فریبنده بودن پیام (scam)، یا محتوای توهین‌آمیز پرسش می‌کند. پاک کردن یک پیام به شما اجازه می‌دهد تا برای چند ثانیه اجازه لغو عملیات را داشته‌باشید، اما پس از آن برای همیشه از بین می‌رود (در این هنگام پیغام دیگری برای تایید نمایش داده نمی‌شود).

اکنون می‌توانید تمامی تصاویر خود را از هر نظری که مورد پسند شما نیست، پاک نمایید. به نظر شما سیستم نظرات اینستاگرام چگونه به نظر می‌رسد؟ دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH