دو اسمارت خاص ال‌جی سری X را کامل بشناسید!

کمپانی کره‌ای ال‌جی، اعلام کرده است که در جریان نمایشگاه MWC 2016 از پرچم‌دار جدید خود یعنی G5 رونمایی خواهد کرد؛ اما به جز این محصول، ال‌جی در نظر دارد تا از دو اسمارت فون میان رده خود نیز پرده برداری کند. هرچند این محصولات آن‌چنان هم میان رده نیستند.

نکته جالب توجه این دو مدل، نام این محصولات است. اسمارت‌فون اول موسوم به LG X cam بوده و دیگری LG X Screen نام دارد. با اینکه این دو محصول از مشخصات خوبی برخوردار بوده و حتی نشان‌هایی از محصولات پرچم‌دار را بر روی خود دارند، اما به گفته ال‌جی، این اسمارت فون‌ها برای افرادی تهیه شده است که نیازی به گوشی گران قیمت و پرچم‌دار ندارند اما برخی نیازهای این محصولات برای آن‌ها مهم است.

lgx

اسمارت فون اول یعنی X cam با بهره گیری از یک نمایشگر 5.2 اینچی از وضوح مناسب Full HD بهره می‌برد که خود نشان می‌دهد با یک محصول میان‌رده ساده روبرو نیستیم. این دستگاه از یک پردازنده 8 هسته‌ای با فرکانس 1.14 گیگاهرتز بهره برده و کنار آن از 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی نیز بهره‌مند است.

این مدل از دو دوربین در پشت خود استفاده کرده است. یک لنز 13 مگاپیکسلی در کنار یک لنز 5 مگاپیکسلی این محصول را کمی متمایز می‌کند. دوربین سلفی X Cam نیز 8 مگاپیکسل قدرت دارد. بهره گیری از یک باتری 2520 میلی آمپری و اندروید 6.0 از دیگر مشخصات این دستگاه جدید است.

جالب است بدانید که این اسمارت فون بسیار سبک بوده و تنها 118 گرم وزن دارد و در قسمت جلویی خود از یک انحنای بسیار ظریف برخوردار است. ضخامت این اسمارت فون بین 5.2 تا 6.9 میلی‌متر بوده و در رنگ‌های نقره‌ای، سفید، طلایی و صورتی به بازار عرضه خواهد شد.

اما دیگر محصول ال‌جی یعنی X Screen از نمایشگری 4.93 اینچی با وضوح HD عرضه خواهد شد. در قسمت بالایی این دستگاه یک نمایشگر 1.76 اینچی وجود دارد که وظیفه نشان دادن نوتیفیکشن‌ها، زمان، آب و هوا و شرایط باتری را بر عهده خواهد داشت.

همچنین کاربران می‌توانند با بهره گیری از این قسمت به نرم‌افزارهای مورد علاقه خود نیز با سرعت بیشتری دست پیدا کنند.

این قسمت که عملکردی بسیار شبیه به نمایشگر دوم ال‌جی V10 دارد، طبق شایعات منتشر شده احتمالا در پرچم‌دار جدید ال‌جی یعنی G5 نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ اما X Screen از یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره برده و کنار آن 2 گیگابایت رم و 16 گیگ حافظه داخلی نیز دارد.

این محصول یک باتری 2300 میلی آمپری داشته و اندروید 6 را بر روی خود می‌بیند. ال‌جی ایکس اسکرین در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی و طلایی وارد بازارهای جهانی خواهد شد.

آقای جونو چو، مدیر عامل بخش موبایل کمپانی ال‌جی در این مورد گفت:

 هر کس ویژگی خاصی از اسمارت فون خود را دوست دارد. در ال‌جی، ما به این نتیجه رسیده‌ایم که نیاز نیست کاربران برای داشتن یک ویژگی خوب، پول زیادی پرداخت کرده و محصولی را بخرند که به بیشتر قابلیت‌های آن نیازی ندارند. در واقع ما متعهد می‌شویم که به کاربران بهترین را پیشنهاد کنیم!

هر دو محصول جدید در تاریخ 22 فوریه یعنی یک روز پس از رونمایی رسمی از ال‌جی جی 5 معرفی خواهد شد. این سری جدید ماه آینده در مناطق آسیا، اروپا و آمریکای لاتین عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH