چک‌کردن امتیازهای معتبر یک اپ در اپ استور

با این برنامه، امتیازات واقعی اپلیکیشن‌ها را پیدا کنید

اپ استور تعداد بسیار زیادی برنامه برای کاربران iOS در مخزن خود دارد. آن‌قدر بزرگ که اپل بخاطر آن، حداقل یکبار در سال، هنگام معرفی آی‌فون بعدی به آن افتخار می‌کند. ممکن است با شنیدن این آمار سورپرایز شوید، شاید هم نه، چون هزاران بازی و برنامه در اپ استور وجود دارد که حتی یکبار هم دانلود نشده‌اند. علاوه بر این، تعداد بسیار زیادی از توسعه‌دهندگان موبایل، قربانی کپی‌برداری‌های برنامه مشابه خود هستند که تحت نام‌های متفاوت در اپ استور توزیع شده‌اند. نکته این است، کسب بازدید و دانلود بیشتر در این اپ استور شلوغ، بسیار سخت است. یک راه مطمئن برای افزایش دانلود، قطعا امتیازدهی اپ‌ها است. متاسفانه بسیاری از امتیازهای معتبر یک اپ می‌توانند جعلی باشند. شرکت‌ها با استطاعت و بضاعت مالی که دارند، می‌توانند مردم را استخدام کرده تا برای اپ‌هایشان امتیاز مثبت بگذارند. توسعه‌دهندگان می‌توانند بعضی ویژگی‌های خاص اپ خود را برای کسانی که برای اپ‌شان نظر یا امتیاز بگذارند، باز کنند. AppRecs یک برنامه تحت وب است که برای مقابله با همه این‌ها آمده‌است. این اپ به شما اجازه می‌دهد یک برنامه را بررسی کرده و امتیاز‌های معتبرش را قضاوت کنید.

در AppRecs و نام اپی را که می‌خواهید دانلود کنید، وارد کنید. AppRecs لیستی از عنوان‌های مشابه را نشان می‌دهد که زیر هریک، امتیازهای معتبری که هر اپ گرفته‌ است، وجود دارد. همچنین می‌توانید تعداد نظرات معتبر را نیز ببینید.

AppRecsAppRecs فقط برای اپ استور کار می‌کند. شما می‌توانید نتایج جستجو را برحسب امتیاز، قیمت و آخرین به‌روزرسانی فیلتر کنید. شما همچنین می‌توانید اپ را در یک دسته‌بندی خاص جستجو کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH