پاناسونیک دوربین بدون آینه مخصوص عکاسی سلفی معرفی کرد

پاناسونیک امروز خبری خوشحال‌کننده برای علاقه‌مندان به عکاسی سلفی داشت و آن‌هم رونمایی از جدیدترین دوربین لومیکس این شرکت باقابلیت‌های فوق‌العاده برای عکاسی سلفی است. این دوربین جدید پاناسونیک GF8 نام دارد و ویژگی بدون آینه بودن آن به علاقه‌مندان به عکاسی این اجازه را می‌دهد تا با سنسور 16 مگاپیکسل و قابلیت جذاب صفحه‌نمایش چرخان، عکس‌های سلفی باکیفیت و خوبی را ثبت کنند؛ اما چرا دوربین‌های بدون آینه برای عکاسی سلفی مناسب‌ترین گزینه هستند؟ این سبک از دوربین‌ها آینه و منظره یاب ندارند و به همین دلیل تصویری که می‌خواهید به کمک دوربین ثبت کنید، مستقیما از روی سنسور دوربین خوانده و روی نمایشگر نشان داده می‌شود. عکاسی با این سبک از دوربین‌ها کیفیت بسیار خوبی نیز دارد.

gf8d_slant_h_fs12032_sml

پاناسونیک برای جذاب‌تر کردن قابلیت‌های دوربین جدید خود، برای آن دسته از کاربران و به‌خصوص بانوانی که علاقه‌مند به روتوش عکس‌های سلفی خود هستند، قابلیتی بانام Beauty Retouc را در این دوربین قرار داده است تا کاربر بتواند با خیال راحت افکت‌هایی همچون صاف کردن و لکه‌زدایی پوست، تغییر محل فوکوس و لاغر و یا چاق کردن صورت و… را که موجب جذابیت بیشتر صورت می‌شود، به عکس‌های پرتره خود اضافه کنند.

panasonic-lumix-gf8-2016-02-15-01

این دوربین ظاهری پیچیده و مدرن ندارد و بیشتر شبیه دوربین‌های ابتدایی است اما برای راحتی بیشتر عکاسان، بدنه این دوربین پاناسونیک از چرم طبیعی طراحی‌ شده است. دوربین جدید پاناسونیک به وای‌فای داخلی مجهز بوده و سرعت عکاسی آن 5.8 فریم بر ثانیه است و علاقه‌مندان به فیلم‌برداری با این دوربین می‌توانند ویدئوهایی باکیفیت 1080p را ثبت کنند. GF8 پاناسونیک در تنوع رنگ نیز تمام اقشار را در نظر گرفته است، علاقه‌مندان به این دوربین می‌توانند از میان رنگ‌های قهوه‌ای، صورتی، نارنجی و نقره‌ای یکی را انتخاب کنند. هنوز درباره قیمت و زمان دقیق عرضه این دوربین به بازار اطلاعاتی منتشرنشده است.

6587478806

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH