به‌روز رسانی تبلت‌های سونی به اندروید مارشمالو!

انتظار برای به‌روز شدن سیستم عامل اسمارت فون‌های اندرویدی برای کاربران این پلتفرم به امری عادی تبدیل شده است. حال هرگاه گوگل نسخه جدید از این آدمک سبز را عرضه می‌کند، کاربران در تکاپو هستند که ببینید آیا اسمارت فون آن‌ها طعم اندروید جدید را خواهد چشید یا نه؟

android-6.0-marshmallow-640x403

هم اکنون اندروید نسخه ششم یا همان مارشمالو، درصد بسیار پایینی از اسمارت فون‌های اندرویدی دنیا را فرا گرفته است. هواداران پر توقع سونی نیز، همانند دیگر کاربران منتظر عرضه مارشمالو برای پرچم‌داران خود هستند و سونی نیز به تازگی هر از گاهی دل برخی از آنان را شاد می‌کند.

اعلام این به‌روز رسانی‌ها از طریق توییتر، معمولا یکی از ساده‌ترین و بهترین راه‌های مرسوم بین کمپانی‌هاست. به‌تازگی یکی از اکانت‌های مربوط به این کمپانی ژاپنی اعلام کرده است که تبلت Z4  و اسمارت‌فون Z5 و +Z3 به زودی و از تاریخ 7 مارس به روز رسانی اندروید 6 را دریافت می‌کند.

البته پر واضح است که سونی تاریخ دقیقی را برای این کار اعلام نکرده و شاید این عدم اعلام دقیق به‌خاطر تست آزمایشی نسخه جدید است. بنابراین این استرس برای کاربران وجود دارد که تا آن تاریخ، ناگهان سونی از عرضه این به‌روزرسانی پشیمان نشود. فعلا این توییت از سوی نمایندگی این کمپانی در انگلستان بیان شده و هنوز معلوم نیست کدام مناطق آن را دریافت خواهند کرد.

1 در مورد “به‌روز رسانی تبلت‌های سونی به اندروید مارشمالو!”

  1. درود.نخست سپاس بابت این پست و زحماتتون.و بعد لطفا به جای واژه ی پر واضح که چندان جالب و زیبا نیست(در خور سایت)از واژه ای مثل کاملا واضح است استفاده کنید.سپاس گزارم.
    *در پناه خرد*

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH