اچ‌تی‌سی وان M9 یا ال‌جی G4؟ کدام‌یک را بخریم؟!

M9_VS_G4کمپانی‌های ال‌جی و اچ‌تی‌سی هر ساله محصولات قدرتمندی را برای رفع نیاز کاربران تولید می‌کنند. وان M9 و ال‌جی G4 پرچم‌داران فعلی این دو شرکت هستند که هر دو محصول با توجه به ظاهر شیک و امکانات فراوانشان، از بهترین‌های هر برند نیز به شمار می‌روند. در ابتدا نگاهی کوتاه به هر کدام از این محصولات می‌اندازیم.

ال‌جی G4 

این پرچم‌دار ال‌جی از معدود محصولاتی است که از همان بدو ورودش به بازار، قیمت خوبی را برای خود برگزیده است. صفحه نمایش 5.5 اینچی با‌تراکم پیکسلی بالای 538، پردازنده اسنپدراگون 808، رابط گرافیکی آدرنو 418، رم سه گیگابایتی و دوربین 16 مگاپیکسلی در عقب و 8 مگاپیکسلی در جلو مجموعه سخت افزاری G4 را تشکیل می‌دهند. مهم‌ترین نکته در مورد این اسمارت فون حاشیه بسیار کم اطراف صفحه نمایش و بدنه منحنی آن است که باعث شده ارگونومی خوبی داشته باشد و حس خوبی را به کاربر منتقل کند. ال‌جی برای G4، به سراغ یک باتری 3000 میلی‌آمپری قابل تعویض برای تامین انرژی دستگاه رفته است. قیمت این محصول نیز چیزی در حدود 1 میلیون و 500 هزار تومان است.

اچ‌تی‌سی وان M9 

پرچم‌دار سال 2015 اچ‌تی‌سی یعنی وان M9 از نظر ظاهری تفاوت مهمی ‌با M8 ندارد و شاید اگر دوربین دوگانه در پرچمدار سال قبل نبود تشخیص این دو از یکدیگر سخت‌تر می‌شد. پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 810 به همراه رم سه گیگابایتی این محصول از پس اجرای تمامی بازی‌ها بر می‌آید. صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ‌دی، دوربین 20 مگاپیکسلی اصلی و دوربین 4 مگاپیکسلی با فناوری اولترا پیکسل در جلو مجموعه سخت افزاری مناسبی را برای M9 فراهم می‌کنند. از نظر زیبایی و کیفیت ساخت این محصول زبان زد است و همانند مدل پارسال خود دلربایی می‌نماید. قیمت این محصول در حال حاضر 1 میلیون و 450 هزار تومان است.

چرا G4 از وان M9 بهتر است؟Lg-G4

+ ارگونومی بهتر و منحنی شکل
+ عملکرد بهتر دوربین‌ها
+ نمایشگر بهتر و بزرگتر
+ تولید گرمای کمتر
+ باتری قابل تعویض
+ وزن کمتر

چرا وان M9 از G4 بهتر است؟htc-one-m9-announce-fullbleed1

+ بدنه با کیفیت‌تر
+ اسپیکرهای بهتر
+ باتری با شارژدهی بیشتر
+ استفاده از فناوری محافظ گوریلا گلس 4
+ قدرت سخت‌افزاری بیشتر

کدام را بخریم؟

حال با این توضیحات و بیان برتری‌های هر مدل نسبت به دیگری،‌ این شما هستید که بایستی تصمیم بگیرید کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد.

[polldaddy poll=9316839]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH