با Cat S60 آشنا شوید: یک اسمارت فون خاص با دوربین حرارتی!

cat_s60_6-640x427

به نظر شما چند نفر پیدا می‌شوند که به یک اسمارت‌فون با دوربین حرارتی نیاز دارند؟ مطمئنا زیاد نیستند اما اگر شما دوستدار این قابلیت هستید کمپانی CAT برایتان یک محصول شگفت‌انگیز دارد. این کمپانی به‌تازگی اسمارت‌فون S60 را معرفی کرده که مجهز به دوربین تصویربرداری حرارتی (FLIR) است.

دوربین‌های حرارتی به شما این امکان را می‌دهند که در تاریکی مطلق اشیا را به وسیله حرارت ساتع شده از آنها شناسایی کنید، بنابراین می‌توان از این نوع دوربین‌ها برای سنجش حرارت و شناسایی موجودات زنده استفاده کرد، همان‌طور که قبلا گفتم تعداد کاربرانی که به این قابلیت نیاز دارند زیاد نیست اما با وجود CAT S60 یک اسمارت‌فون خوب با این قابلیت وجود خواهد داشت.

cat_s60_2

کمپانی CAT همیشه محصولاتی عجیب و به‌شدت مستحکم را ساخته است، S60 نیز با توجه به متریال و طراحی خاص خود توانسته گواهی نظامی 810G را دریافت کند، هم‌چنین با وجود روکش گوریلاگلس 4 دیگر نگرانی بابت شکستن نمایشگر وجود نخواهد داشت. CAT S60 می‌تواند بیش از یک ساعت در عمق 5 متری آب دوام بیاورد بنابراین انتخابی مناسب برای غواصان است.

از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به پردازنده اسنپدراگون هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت رم، نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، بلوتوث و NFC اشاره کرد. این محصول با اندروید مارشمالو عرضه خواهد شد و از ماه ژوئن با قیمت 599 دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH