زمان‌بندی کنفرانس‌ها در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۶ چگونه خواهد بود؟

MWC 2016سالانه نمایشگاه‌های بین‌المللی زیادی در حوزه فناوری‌های جدید برگزار می‌شود، اما شاید بتوان جذاب‌ترین‌ آن‌ها را کنگره جهانی موبایل نامید. رویدادی که از ۲۲ تا ۲۵ فوریه (۲ تا ۵ اسفند) در بارسلون برگزار می‌شود و در آن کمپانی‌های مختلف، دستاوردها و محصولات جدید خود در رده گجت‌های موبایل را به نمایش می‌گذارند. در سال‌های اخیر با افزایش تولید کنندگان این صنعت و همچنین ورود محصولاتی مانند تبلت‌ها و برخی ابزارهای پوشیدنی مانند ساعت‌های هوشمند، این نمایشگاه بیشتر از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

اما مهم‌ترین کنفرانس‌های خبری امسال به چه صورت خواهند بود؟

lgکنفرانس خبری شرکت ال‌جی در روز یکشنبه (امروز) و در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. مهم‌ترین اتفاق این کنفرانس معرفی پرچم‌دار سال ۲۰۱۶ ال‌جی یا همان ال‌جی ‌G5 است.

Huawei-Logoکنفرانس کمپانی هوآوی در روز یکشنبه ۲۱ فوریه و در ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران (هم‌زمان با ال‌جی) برگزار می‌شود. این شرکت سال گذشته با معرفی ساعت هوشمندش در این کنگره خوش درخشید و انتظار می‌رود امسال به معرفی پرچم‌دار جدیدش P9 و یک تبلت ویندوز ۱۰ که احتمالا همان Matebook است، بپردازد.

zte-new-logo-2015-720x480شرکت زد‌تی‌ای توانسته با معرفی تلفن‌های اقتصادی خود به شهرت برسد. این شرکت هم دوم اسفند و در ساعت ۱۸ در مراسمی از محصولات جدیدش رونمایی می‌کند.samsung_logo_seoکنفرانس خبری غول کره‌ای امشب و در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد. مهم‌ترین بخش این گردهمایی، معرفی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge است.

sony-logoدر روز سوم اسفند و در ساعت ۱۱، سونی مراسمی برگزار خواهد کرد. مطمئن نیستیم ژاپنی‌ها با خود چه به بارسلون می‌آوردند و از طرفی هنوز برای معرفی پرچم‌دار بعدی یا همان اکسپریا Z6 زود است. اما گمان می‌کنیم در این کنفرانس از یک تبلت اکسپریا و یا ساعت هوشمند جدید رونمایی شود.

oppo-logoشرکت چینی اوپو که در کشورش اوضاع خوبی دارد، تصمیم گرفته تا بازارش را گسترش دهد. این شرکت در روز ۴ اسفند و در ساعت ۱۲ ظهر مراسمی دارد که در آن نسل جدید فناوری شارژ‌ پیشرفته خود یا همان VOOC معرفی خواهد شد.

acer-logoشرکت تایوانی ایسر هم که برای ساخت لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های اقتصادی‌اش معروف است، در ساعت ۲۰:۳۰ روز چهارم اسفند کنفرانسی خواهد داشت. هنوز اعلام نشده در کنفرانس خبری این شرکت چه چیز را شاهد خواهیم بود.

xiaomi.logo_1شرکت خوش‌نام شیائومی یکی دیگر از مسافران چینی بارسلون خواهد بود که در چند سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشت. در روز پنجم اسفند و در ساعت ۱۱ صبح، شاهد رونمایی از پرچم‌دار جدید این شرکت، Mi 5 خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH