اطلاعات و تصاویری جدید از اچ‌پی Elite X3 منتشر شد

hp-elite-x3

اسمارت‌فون اچ‌پی Elite X3 در حال تبدیل به یکی از ابرقدرت‌های ویندوزی است، به تازگی مشخصات و تصاویری از این فبلت منتشر شده که نشان می‌دهد با یک گوشی بالارده ویندوزی مواجه خواهیم بود. از جمله مشخصاتی که تقریبا به طور رسمی در رابطه با اچ‌پی Elite X3 منتشر شده است، می‌توان به نمایشگر 6 اینچ OLED با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل اشاره کرد که تراکم پیکسلی 490ppi را برای این اسمارت‌فون به ارمغان آورده است. در قلب این گوشی شاهد چیپست اسنپدراگون 820 هستیم که شامل یک پردازنده چهار هسته‌ای و یک پردازشگر گرافیکی آدرنو 530 می‌شود، از دیگر مشخصات این بالارده ویندوزی می‌توان به 4 گیگابایت رم، 32 یا 64 گیگابایت حافظه‌داخلی و هم‌چنین پشتیبانی از کارت حافظه تا 200 گیگابایت اشاره کرد.

hp-elite-x3-2

Elite X3 به لطف Windows Hello از اسکنر عنبیه چشم یا همان IRIS بهره‌مند است و هم چنین مجهز به اسکنر اثر انگشت خواهد بود؛ این اسمارت‌فون هم‌چنین به ویژگی‌هایی هم‌چون پشتیبانی از دو سیم کارت و فناوری شارژ بی‌سیم مجهز است. در بخش دوربین اچ‌پی تصمیم گرفته از سنسوری 16 مگاپیکسلی در پشت و یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو و برای سلفی گرفتن استفاده کند. Elite X3 گواهی‌نامه IP67 دارد، بنابراین در مقابل گرد و غبار محافظت می‌شود و می‌تواند تا مدت زمان 30 دقیقه در عمق یک متری آب دوام آورد.

وزن Elite X3 معادل 190 بوده و ضخامتش تنها 7.8 میلی‌متر است، این اسمارت‌فون گواهی نظامی STD810 را دریافت کرده که به معنی مقاومت در برابر ضربه و سقوط از فاصله‌ای 30 سانتی متری است، هم‌چنین شاهد نصب پیش‌فرض ویندوز 10 خواهیم بود. وظیفه تولید نیرو در Elite X3 برعهده یک باتری 4150 میلی‌آمپری گذاشته شده که گویا می‌تواند شما را مدت زمان طولانی همراهی کند. در تصاویر منتشر شده از نسخه اولیه این اسمارت‌فون که در نمایشگاه MWC به نمایش گذاشته شده، سنسور اثر انگشت وجود ندارد اما با توجه به اعلام سازنده ممکن است در نسخه نهایی شاهد تعبیه شدن این قابلیت باشیم.

hp-elite-x3-3

با توجه به پشتیبانی این اسمارت‌فون از قابلیت Continuum، اچ‌پی یک لپ‌تاپ 12.5 اینچی را با نام Excite X3 توسعه داده است که به وسیله USB نوع C و یا WIFI به اسمارت‌فون وصل خواهد شد، این وسیله شامل یک نمایشگر 12.5 اینچی و یک کیبورد QWERTY است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH