لنوو گوشی‌های Vibe K5 و K5 Plus را معرفی کرد

تقریبا مطمئن بودیم که لنوو در مراسم MWC 2016 بیش از یک اسمارت‌فون را معرفی خواهد کرد. خب، این حدس درست از آب در آمد و این برند چینی لحظاتی پیش از دو گجت جدید خود رونمایی کرد. اسمارت فون‌های K5 و K5 Plus اسمارت فون‌هایی هستند که با قیمت مناسبشان قرار است بازار میان رده‌ها را تحت تاثیر قرار دهند.

در واقع برچسب‌های قیمتی این دو محصول، مهم‌ترین ویژگی آن‌ها هستند. این دو اسمارت‌فون به ترتیب 129 و 149 دلار قیمت دارند. البته این دو محصول جدید در ایالات متحده آمریکا عرضه نخواهند شد.

Lenovo-Vibe-K5-and-K5-Plus

خب، بگذارید به دلیل کنجکاوی هم که شده این دو میان رده خوش قیمت را کمی زیر و رو کنیم. از لحاظ طراحی ما با دو اسمارت‌فون 5 اینچی روبرو هستیم که در کنار شباهت ظاهری، از لحاظ وضوح نمایشگر و سخت افزار با یکدیگر متفاوت هستند.

به نظر می‌رسد که هر دو محصول با بهره گیری از دو اسپیکر و همچنین پشتیبانی از سیستم دالبی اتم عرضه می‌شوند. البته هنوز معلوم نیست که کدام‌یک از سیستم استریو نیز بهره‌مند است. بگذارید به مشخصات این دو محصول نگاهی گذرا بیندازیم:

پردازنده

Vibe 5 اسنپدراگون 415
Vibe K5 Plus اسنپدراگون 616

وضوح

Vibe K5 وضوح HD
Vibe K5 Plus وضوح Full HD

رم

هر دو محصول دارای 2 گیگابایت رم هستند

حافظه داخلی

هر دو گوشی دارای 16 گیگ حافظه داخلی قابل افزایش با رم میکرو اس‌دی هستند

دوربین اصلی

13 مگاپیکسل برای هر دو محصول

دوربین دوم

5 مگاپیکسل برای هر دو محصول

ضمن اینکه هر دو اسمارت فون معرفی شده توانایی پشتیبانی از شبکه 4G و دو سیم کارت هم‌زمان را دارند. باتری این دو گجت تازه وارد 2750 میلی آمپر قدرت داشته و سیستم عامل آن نیز اندروید 5.1 خواهد بود. خوب است بار دیگر تاکید کنیم که Vibe K5 قیمتی برابر 129 دلار داشته و Vibe K5 Plus با قیمتی 149 دلاری عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH