گلکسی S7 سامسونگ رسما معرفی شد!

galaxy-s7-3

ظاهرا امروز روزی است که می‌تواند برای اندروید یک روز رویایی نام بگیرد، ساعاتی پیش شاهد معرفی محصولی متفاوت از ال‌جی به نام G5 بودیم و لحظاتی پیش مهم‌ترین اندرویدی سال یعنی پرچم‌دار سامسونگ رسما معرفی شد.

از جمله مشخصات گلکسی S7 می‌توان از نمایشگری 5.1 اینچی با رزولوشن QHD و امولد، پردازنده اسنپدراگون 820، دوربین 12 مگاپیکسلی و پشتیبانی از اسلات کارت حافظه تا 200 گیگابایت نام برد. پردازنده اسنپدراگون 820، پشتیبانی از کارت حافظه و باتری بزرگ‌تر و 3000 میلی‌آمپری از جمله تغییرات این اسمارت‌فون نسبت به نسل قبلی است اما در طراحی شاهد تغییرات زیادی نیستیم به گونه‌ای که از فاصله دور قابل تشخیص با گلکسی S6 نیست اما از نزدیک می‌توان انحنای کناره‌های دستگاه را مشاهده کرد.

galaxy-s7

ویژگی ممتاز این اسمارت‌فون نسبت به نسل قبلی کسب گواهی IP68 است که توان مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را داده است. شاید با دیدن 12 مگاپیکسلی بودن دوربین گلکسی S7 کمی متعجب شده باشید، باید بگویم برخلاف کاهش مگاپیکسل شاهد عکس‌هایی با نور بیشتر و واضح‌تر خواهیم بود. استفاده از لنزی با گشودگی دیافراگم F/1.7 موجب شده دوربین گلکسی S7 نسبت به نسل قبلی 95 درصد در جذب نور بهتر عمل کند و هم‌چنین بهبودهای موجود در سیستم لرزش‌گیر موجب شده تصاویری عاری از هرگونه لرزش ثبت شود. دوربین سلفی نیز با گشودگی دیافراگم F/1.7 و ثبت تصاویر عریض می‌تواند یکی از برترین دوربین‌های سلفی جهان باشد.

درست هم‌چون ال‌جی، سامسونگ نیز از ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن بهره برده است، این نمایشگر موجب شده اطلاعاتی هم‌چون میزان شارژ، ساعت و اعلانیه‌ها همیشه به نمایش گذاشته شود، از آن‌جایی که گلکسی S7 از نمایشگر امولد استفاده می‌کند برای نمایش اطلاعات تنها چند پیکسل از صفحه روشن خواهد بود که موجب می‌شود مصرف باتری بسیار ناچیز باشد.

galaxy-s7-2

استفاده از اسنپدراگون 820 موجب شده این اسمارت‌فون در بخش پردازنده 30 درصد و در بخش پردازشگر گرافیکی 60 درصد بهبود عملکرد نسبت به نسل قبلی داشته باشد. احتمال می‌رود گلکسی S7 در تاریخ 11 مارس به بازارهای جهانی عرضه شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH