سونی گوشی اکسپریا XA را معرفی کرد!

در ادامه کنفرانس خبری سونی و پس از معرفی اکسپریا X، سونی مدل دیگر این خانواده را معرفی کرد که اکسپریا XA نام دارد.  سه نکته کلیدی گوشی‌های خانواده X را می‌توان دوربین، باتری و طراحی دانست.

هیروکی توتوکی، مدیرعامل بخش ارتباطات موبایل سونی اعلام کرده:

سونی موبایل به تولید و توسعه سرویس‌‌های هوشمند و شخصی سازی شده ادامه خواهد داد تا شما را در انجام کارهای روزمره یاری کرده و بیش از پیش توان‌مند سازد. تولیدات و سرویس‌های ما به یکدیگر متصل خواهند شد و به یک ضرورت و بخشی جدا نشدنی در زندگی شما بدل می‌شوند.

xperia-xa-h1بر خلاف بالا و پایین صفحه نمایش اکسپریا XA که حاشیه زیادی دارند، در کناره‌ها شاهد صفحه‌ای بدون حاشیه هستیم. از نظر مشخصات نرم‌افزاری اکسپریا XA و X شباهت‌های بسیاری دارند و عمده تفاوت آن‌ها در بخش سخت‌افزار است.

اکسپریا XA از یک صفحه نمایش ۵ اینچی با پنل IPS و کیفیت HD بهره می‌برد. پردازش این گوشی را چیپ مدیاتک Helio p10 بر عهده دارد که دارای هشت هسته پردازشی Cortex A-53 با معماری ۶۴ بیت است، پردازشگر گرافیکی Mali-T860 MP2 بوده و دو گیگابایت رم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. اکسپریا XA از فناوری 4G هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل است که از لنز ۱.۳ اینچ برای آن استفاده شده و دوربین دوم ۸ مگاپیکسل است. حافظه داخلی این گوشی ۱۶ گیگابایت بوده و قابلیت پشتیبانی از کارت میکرو SD تا ۲۰۰ گیگابایت را دارد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هم ۲۳۰۰ میلی آمپر است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH