سونی گوشی قدرتمند اکسپریا ایکس پرفورمنس (X Performance) را معرفی کرد

همان‌طور که اعلام کرده بودیم، سونی در ساعت ۱۱ صبح امروز (سوم اسفند) کنفرانس خبری خود را در رویداد MWC برگزار کرد. در واقع ژاپنی‌ها امروز همه را غافلگیر کردند! هیچ کس انتظار معرفی این محصولات از سونی را نداشت. مهم‌ترین بخش این کنفرانس را شاید بتوان معرفی رده جدید گوشی‌های سونی، موسوم به اکسپریا X دانست. تا این لحظه سه گوشی از این خانواده معرفی شده‌اند که اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance نام دارند.

Xperia-X-Performance-Colours

در این خانواده از طراحی سری Z استفاده شده و بدنه فلزی، گوشه‌های گرد و صفحه نمایش خمیده در لبه‌ها از مهم‌ترین فاکتورهای طراحی سری X است. سونی معتقد است این طراحی به کاربر حس بهتری را منتقل خواهد کرد و ارگونومیک‌تر است. قوی‌ترین عضو این گروه X Performance است که از پرچم‌دار ۲۰۱۶ کوالکام یا همان اسنپ دراگون ۸۲۰ به عنوان مغز پردازشی استفاده می‌کند.

xperia

با هم نگاهی به مشخصات این گوشی هوشمند داشته باشیم:

صفحه نمایش ۵ اینچی IPS LCD با کیفیت FHD و تراکم ۴۴۱ پیکسل بر هر اینچ است که ۶۶.۹۳ درصد از قاب جلویی گوشی را تشکیل داده. همان‌طور که گفتیم این گوشی برای پردازش از اسنپ دراگون ۸۲۰ استفاده می‌کند که در کنار پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۳۰ و سه گیگابایت رم بهترین عملکرد را در اختیار کاربر خواهد گذاشت. از ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی اکسپریا X Performance تنها ۲۰ گیگابایت در اختیار کاربر است. دوربین اصلی این گوشی ۲۳ مگاپیکسل است که از لنز ۱.۲۳ اینچی با دیافراگم f2.0 بهره می‌برد. این دوربین مجهز به قابلیت فوکوس خودکار هیبریدی با امکان پیش بینی است که در معرفی اکسپریا X کاربرد آن را توضیح دادیم. اما دوربین دوم از یک لنز با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر و مکالمات ویدیویی استفاده می‌کند. باتری این گوشی ۲۷۰۰ میلی آمپر است که با استفاده از سیستمم مدیریت هوشمند باتری سونی و فناوری شارژ Qnovo می‌توان از آن انتظار عمر دو روزه را داشت.

8 در مورد “سونی گوشی قدرتمند اکسپریا ایکس پرفورمنس (X Performance) را معرفی کرد”

  1. ی صفحه نمایشMDR و یک دوربین قدرتمند ک گفته شده بهترین دوربین جهان خواهد بود و توش از یاقوت کبود استفاده شده {البته از صحت مورد اخری که گفتم خبر ندارم}
    این فوق الاده است

    1. ولی تو این سری از همه پایین تر هم همونه
      و فقط رو ظاهرش کار شده
      یعنی ی میان رده ی به تمام معناست و قابلیت ب خصوصی نداره
      به نظر من XAنسبت به رقبای هم قیمتش خیلی پایین تره

  2. یکی بگیره سونی رو فک کنم دیگه سامورایی ها شمشیر ها رو از رو بستند سامی فرار کن که سونی داره با قدرت میاد….
    خوشم میاد سونی میسازه کپی نمیکنه در شان سونی نیست کپی کردن….

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH