گوشی‌های جدید ایسوس در ایران رونمایی شد

ASUS Seminar 5

صبح امروز و در سمیناری خبری که در هتل پارسیان آزادی اوین برگزار شد، شرکت ایسوس از ۴ مدل گوشی جدیدش برای بازار ایران رونمایی کرد، ضمن آنکه واحد موبایل ایسوس در ایران نیز رسما فعالیت خودش را در کشورمان آغاز نمود.

در ابتدای سمینار، آیون چن، مدیر کالای جهانی ایسوس بر روی صحنه آمد و درباره محصولات جدید این کشور برای بازار کشورمان شروع به صحبت کرد. وی گفت: ما از اسم زن استفاده کردیم چون به معنی the essence of simplicity (جوهر سادگی) است. اولین محصولی که می‌خواهم درباره آن صحبت کنم، زن‌فون سلفی است. که محصوص علاقه‌مندان به این نوع از عکاسی طراحی شده است. این گوشی دارای بهترین دوربین جلو در بین محصولات هم رده بوده و یک لنز ۱۳ مگاپیکسل دارد. در حالت عادی زاویه دید ۸۸ درجه داشته که شما می‌توانید سلفی پانوراما ۱۴۰ درجه هم بگیرید.

ASUS Seminar 2

ساختن یک دوربین با کیفیت سلفی در جلو کار ساده‌ای نیست اما موفق شدیم که بر این قضیه به خوبی فائق بیاییم و اگر شما کیفیت دوربین سلفی این گوشی که همراه با فلاش نیز است، تست نمایید، متوجه تفاوت کیفیت خواهید شد. این گوشی در ۵ رنگ مختلف به بازار عرضه شده که از لحاظ مشخصات سخت‌افزاری کارایی آن مانند یک پی‌سی است.

محصول دیگر ما زن فون ۲ دیلاکس نام دارد و به شکلی طراحی شده که اگر شما از پشت به آن نگاه کنید، از هر زاویه یک رنگ مختلف را خواهید دید.  ما سه رنگ سفید، بنفش و آبی را برای این مدل طراحی کرده‌ایم. چیپست اینتل اتم Z3580 به همراه ۴ گیگابایت رم در این محصول استفاده شده است. سطح صفحه نمایش به بدنه هم ۷۲ درصد است که در حد بهترین کمپانی‌های دنیاست. ما این ادعا را داریم که دستگاه شما در عرض ۳۹ دقیقه از صفر تا ۶۰ درصد شارژ می‌شود. ما از ۵ سیستم ناوبری برای GPS استفاده می‌کنیم. شعار زن فون۲ دلاکس کارایی در حد یک رایانه کامل است چون سی‌پی‌یوی یک پی‌سی را دارد و نخستین گوشی دنیا با رم ۴ گیگابایت بود که معرفی شد.

ASUS Seminar 8

محصول بعدی که معرفی می‌کنیم زن‌فون ۲ لیزر است. این گوشی تنها در عرض ۰.۳ ثانیه فوکوس می‌کند که دو برابر نسبت به روش‌های پیشین بهتر است و در تاریکی بسیار عالی عمل می‌کند. ما یک قابلیت در گوشی‌های خودمان داریم به نام پیکسل مستر که اجازه عکاسی HDR‌ را می‌دهد. محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۴ بر روی گوشی قرار دارد که بهترین است. این لایه باعث می‌شود تا خیال شما از بابت عدم ضربه خوردن دستگاه‌تان راحت شود.

دستگاه بعدی زن‌فون زوم نام دارد که سه عامل باعث برتری آن می‌شود. یکی دوربین، دوم زوم اپتیکال و سوم کارایی دستگاه که در حد کامپیوتر است. از هر زاویه به این گوشی نگاه کنید، یک زیبایی بسیار خاص دارد. طراحی پشت این گوشی کاملا دست‌دوز و کلاسیک است که همیشه دستگاه شما را خاص نگاه می‌دارد.

ASUS Seminar 9

دوربین این گوشی سیستم پریسکوپی با فوکوس STM دارد که بر روی لنزهای بسیار گران قیمت و دقیق استفاده می‌شود. این لنز توسط متخصصین ژاپنی ساخته شده است.

گوشی زن‌فون زوم دارای کیفیت بدنه بسیار بالایی است. با لبه‌هایی که تنها ۵ میلی‌متر ضخامت دارند. اگر بخواهیم این مدل را با محصولاتی چون کا زوم سامسونگ مقایسه کنیم، بایستی گفت از نظر طراحی این مدل بسیار شبیه‌تر به یک اسمارت‌فون است و ضخامت خیلی کمی دارد. ما این گوشی را در دو رنگ سفید و مشکی عرضه کرده‌ایم.

اینترفیس گوشی‌های ایسوس دارای ۴ ویژگی مطرح است که بر روی همه محصولات آنتی ویروس بسیار خوبی را نیز نصب کرده‌ایم. برنامه ZenCircle بر روی همه دیوایس‌های ایسوس نصب است که عملکردی شبیه به اینستاگرام دارد.

در بخش پرسش و پاسخ برنامه، هاشمی نیا، مدیر دفتر ایسوس در ایران گفت: شرکتی که عرضه و فروش زن‌فون را در ایران برعهده دارد، ویستا پخش بوده و حامی نیز گارانتی محصولات ایسوس را در ایران انجام می‌دهد.

ASUS Seminar 10

امروز هم در واقع لانچ بیزینس موبایل ایسوس در ایران است و تنها مربوط به معرفی محصولات نیست. قیمت محصولات ما در بازار ایران از ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون تومان خواهد بود که گران‌ترین محصول‌مان نیز زن‌فون زوم است.

ASUS Seminar 1 ASUS Seminar 6 ASUS Seminar 4 ASUS Seminar 3 ASUS Seminar 13

2 در مورد “گوشی‌های جدید ایسوس در ایران رونمایی شد”

  1. خیلی منتظر زنفون زوم بودم ولی دیر اومد الان منتظر letv le max pro هستم تا اونم دیر بیاد کلا من همش منتظر هستم تا میاد بیاد یکی دیگه اومده!!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH