با گوشی‌های سری اکسپریا Z سونی برای همیشه خداحافظی کنید!

درحالی‌که برخی علاقه‌مندان سونی در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون منتظر معرفی گوشی اکسپریا Z6 بودند، سونی سری جدید گوشی‌های خود بانام اکسپریا X را رونمایی کرد. همان موقع اخباری در مورد پایان کار سری Z سونی به گوشی می‌رسید تا اینکه سرانجام این کمپانی رسما پایان تولید سری گوشی‌های هوشمند اکسپریا Z را اعلام کرد. در بیانیه رسمی شرکت سونی آمده است:

هرچند گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا Z به نقطه اوج و اهداف مدنظر سونی دست یافتند اما سری ایکس تغییرات جدید و فصلی نو درگوشی‌های هوشمند سونی را به ارمغان می‌آورد. هدف از تولید و عرضه سری اکسپریا Z ارائه آخرین فناوری‌های سونی در قالب گوشی‌های هوشمند بود، درحالی‌که سری ایکس بر روی عملکرد بهتر و کارآمدتر دوربین، باتری قدرتمند و طراحی زیبا و باکیفیت تمرکز خواهد داشت.

بر اساس این بیانیه، سونی احتمالا در سری اکسپریا ایکس به دنبال تولید تلفن‌های هوشمند برتر، پرچم‌دار و رده‌بالاست چراکه این کمپانی در جریان کنفرانس موبایل بارسلون سه گوشی هوشمند اکسپریا X، اکسپریا XA و اکسپریا X Performance را رونمایی کرده است.

xperia

به نظر می‌رسد با انتشار رسمی این بیانیه باید با گوشی‌های سری زد سونی که طرفداران فراوانی نیز دارند خداحافظی کنیم و به سری اکسپریا ایکس خوش‌آمد بگوییم.

Sony_Xperia_Z5_review_05

اما سؤال اینجاست که آیا سونی با رونمایی از این سری گوشی‌های جدید می‌تواند به‌روزهای اوج خود بازگردد؟

2 در مورد “با گوشی‌های سری اکسپریا Z سونی برای همیشه خداحافظی کنید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH