توسعه‌دهندگان ویندوزفون درآمد بیش‌تری نسبت به توسعه‌دهندگان سایر پلتفرم‌ها دارند

wp81-rumors-hero

مطابق نظرسنجی که اخیرا توسط InMobi انجام گرفته است، توسعه دهندگانی که برای ویندوزفون اپلیکیشن می‌سازند بیش‌تر از سایر توسعه‌دهندگان درآمد کسب می‌کنند. در این نظرسنجی بیش از 1000 توسعه دهنده شرکت کرده‌اند، نتایج به‌دست آمده نشان می‌دهد توسعه‌دهندگان ویندوزفون به طور میانگین بیش از دوبرابر توسعه دهندگان اپلیکیشن‌های اندرویدی درآمد کسب می‌کنند، هم‌چنین برنامه‌سازان ویندوزفونی 50 درصد بیش‌تر از توسعه‌دهندگان iOS درآمد دارند.

با وجود این اعداد در جامعه آماری بیش از 86 درصد از توسعه‌دهندگان، اپلیکیشن‌های ساخته خود را برای پلتفرم اندروید، 56 درصد برای پلتفرم iOS و تنها 21 درصد برنامه‌های ساخت خود را برای ویندوزفون منتشر می‌کنند. توسعه‌دهندگان ویندوزفون به طور متوسط ماهانه 11400 دلار درآمد دارند، این درحالی است که این مقدار برای توسعه‌دهندگان اندروید 4900 دلار و برای پلتفرم iOS چیزی در حدود 8100 دلار است. به طور دقیق‌تر 49 درصد از توسعه‌دهندگان ویندوزفون ماهانه 10000 دلار درآمد دارند، این مقدار برای اندروید و iOS به ترتیب 45 و 53 درصد است.

چگونه توسعه‌دهندگان یک پلتفرمی هم‌چون ویندوزفون که تعداد کاربران کم‌تری نسبت به دو پلتفرم اندروید و iOS دارد، می‌توانند درآمد بیش‌تری داشته باشند؟ ظاهرا تعداد کم‌تر توسعه‌دهندگان ویندوزفون یکی از دلایل ایجاد این برتری است، دلیل بعدی این امر تعداد کم‌تر برنامه‌ها در فروشگاه نرم‌افزاری ویندوز است، به این ترتیب رقابت بین برنامه‌ها کم‌تر شده و پیداکردن برنامه‌ها راحت‌تر می‌شود، بنابراین درآمد توسعه دهندگان ویندوزفون نسبت به سایرین بیش‌تر است.

توسعه‌دهندگان ویندوز نسبت به سایرین امیدوارتر هستند، ۲۸ درصد از توسعه‌دهندگان ویندوز امیدوارند که آینده آن‌ها در طی سه سال آینده بهبود یابد و ۱۶ درصد از آن‌ها نیز نسبت به این موضوع چندان امیدوار نیستند. ۷۵ درصد از برنامه نویسان اندرویدی نیز نسبت به رشد خود در این بازه سه ساله امیدوار هستند و ۱۹ درصد آن‌ها احساس می‌کنند که بازار کارشان افول پیدا می‌کند، هم‌چنین ۶۱ درصد از افرادی که برای iOS می‌نویسند نیز نسبت به رشد برنامه‌هایشان امیدوار هستند و ۲۵ درصد از آن‌ها امیدواری ندارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH