آخرین تصویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با آیفون 5Se

دیگر همگی با آیفون 4 اینچی جدید اپل آشنا هستیم، محصولی که چند وقتی است پای ثابت شایعات این کمپانی آمریکایی است. این محصول تاکنون نام iPhone 5se را بر روی خود می‌بیند و بنابر گزارش‌های واصله در تاریخ 22 مارس رسما معرفی می‌شود. هرچند همیشه چند هفته قبل تصاویر رسمی و غیر رسمی محصولات آیفون منتشر شده و علاقمندان به این گوشی می‌توانند زودتر به وصال برسند.

این محصول در کنار نمایشگر 4 اینچی و کوچکش، از فناوری Touch ID و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز بهره خواهد برد. منابع خبری گزارش داده‌اند که پردازنده این مینی آیفون، چیپست A9 است که هم اکنون در نسل ششم آیفون استفاده می‌شود. البته رم این گوشی نصف رم آیفون 6 بوده و با 1 گیگابایت رم عرضه می‌شود.

gsmarena_001

در واقع آیفون 5se نسخه ویژه‌ای از آیفون 5s است که از یک پردازنده قوی‌تر و طراحی تازه‌تر بهره می‌برد. جدیدترین تصویر این محصول جدید اپل نشان می‌دهد که شیشه انتخاب شده برای نمایشگر از نوع 2.5D خمیده است که باعث محافظت بیشتر از صفحه نمایش و ظاهری جذاب‌تر می‌شود.

تصویری که از جعبهاین مدل منتشر شده است، نام نهایی iPhone 5SE را نیز تایید می‌کند. شایعات حاکی از آن است که در واقع SE می‌تواند چند معنی خاص داشته باشد؛ مثلا Special Edition یا iPhone 5s Enhanced!

به هر حال اپل بر روی تولید یک آیفون کوچک‌تر تمرکز کرده است و احتمالا در مراسمی (22 مارس) به زودی از آن رونمایی خواهد کرد.

همچنین اخبار واصله حاکی از آن است که در این تاریخ می‌توانیم منتظر iPad Pro و New iPad Air 3 که همراه با چیپست A9X عرضه می‌شوند نیز باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH