گلکسی اس7 و اس7 اج، بیش از 8 گیگابایت فضا می‌گیرند

سیستم عامل و رابط کاربری تاچ‌ویز، 8 گیگابایت از فضای داخلی گلکسی S7 را اشغال کرد‌ه‌اند!

سامسونگ همیشه سابقه پرکردن پرچمداران خود با تعداد بسیار زیادی اپ و امکانات اضافه را دارد، اما گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، وارد مرحله تازه‌ای شده‌اند و بیش از 8 گیگابایت فضا را به برنامه‌ها و نرم‌افزارهای اضافی داده‌اند.

گلکسی اس7 و اس7 اج، بیش از 8 گیگ فضا می‌گیرندبرطبق گفته‌های Droid life اندروید مارشمالو، پوسته تاچ‌ویز و تعداد دیگری از خدمات اضافه سامسونگ، بیشتر از 8 گیگابایت فضا را اشغال کرده‌اند و یعنی شما فقط 26 گیگابایت از فضای ذخیره سازی گوشی‌تان را در اختیار دارید!

شما می‌توانید یک کارت حافظه SD (پشتیبانی تا بیش از 200 گیگابایت) به گوشی خود اضافه کنید ولی ویژگی ذخیره‌سازی Adoptable اندروید مارشمالو برای گوشی‌های گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge در دسترس نیست.

این گفته به این معناست که شما نمی‌توانید از کارت حافظه به عنوان حافظه داخلی خود استفاده کنید، به همین دلیل ممکن است دسترسی به برنامه‌ها و فایل‌های رسانه‌ای کندتر از حد معمول شود.

نرم‌افزار گلکسی S6،در حدود 6.5 و نرم‌افزار گلکسی S6 Edge Plus، کمی بیشتر یعنی 6.8 گیگابایت از فضای داخلی گوشی را در اختیار گرفته‌اند. با این تفاوت که برنامه‌های از پیش نصب‌شده برروی گلکسی S7 و گلکسی S7 Edge، می‌توانند به کارت حافظه میکرو SD انتقال یابند. Droid life فهمید بعد از انتقال اپ‌ها به کارت SD، می‌توانید آن‌ها را از روی کارت حذف کنید. در نتیجه دیگر این اپ‌ها در گوشی شما وجود نخواهند داشت. بنظر می‌رسد تنها راه پاک‌کردن اپ‌های از پیش نصب شده نیز همین باشد.

1 در مورد “سیستم عامل و رابط کاربری تاچ‌ویز، 8 گیگابایت از فضای داخلی گلکسی S7 را اشغال کرد‌ه‌اند!”

  1. من خودم طرفدار سامسونگ هستم؛اما طی این چند ساله اخیر واقعا به رابط کاربری سامسونگ انتقاد وارده.برای مثال میگم خدمتتون گوشی قبلی من نوت3بود که از اندروید 4.3با رابط کاربری تاچ ویز بهره میبرد.من واقعا باهاش هیچ مشکلی نداشتم(برخلاف نظر بعضی ها که میگفتن کند میشه و…)دریای از امکانات پیش روی خودم داشتم شیش صفحه بازیو برنامه توگوشیم داشتم به جرات میگم یه بار هنگ نکرد.واقعا خیلی رابط کاربریشو دوست داشتم.اما هفت ماه پیش فروختمش و اس6 گرفتم.باید بگم همه جوره عالیه اما رابط کاربریش…واقعا بده امکاناتی که تو نوت بود از رو این حذف شده با داشتن پردازنده قوی تر ومنم روش کمتر برنامه نصب کردم اما کاهش سرعت واقعا توش محسوسه.میخوام بگم همه این ها نتیجه ظاهر بینی عوامانه و بی اطلاع طرفدارا وبعضا مخالفای سامسونگه که این شرکت حالا همچین حرکت های انجام میده(نمونش همین چند روز پیش که خبر رسید اس7از موزیک پلیر و ویدیو پلیر فابریک سامسونگ بهره نمیبره!!!!!خب برای چی اخه!!!برای سبک تر شدن رابط؟؟نتیجشم که دیدین هرچه بیشتر برنامه حذف میکنه بیشتر حافظه بیشتر پر میشه)امیدوارم سامسونگ در روندش تجدید نظر کنه ببخشید طولانی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH