آیفون پرو

احتمال عرضه آیفون پرو توسط اپل

شما مجبور نیستید یکی از طرفداران وفادار اپل باشید تا بدانید این شرکت، پاییز امسال دو گوشی هوشمند را روانه بازار می‌کند. سوال اصلی این است: این مدل‌ها با نسل قبلی چه تفاوتی خواهند داشت؟!

آیفون پرو

از این سال دیگر حرف S در چرخه بروزرسانی اپل نیست و ما انتظار تغییرات زیادی از اپل داریم. هم تغییرات زیبایی‌ شناختی و هم قطعات داخلی! برطبق گزارشات جدید، ممکن است مدلی به نام Pro در چرخه تولید قرار داشته‌ باشد.

عده‌ای ادعا می‌کنند که اپل امسال قصد دارد 2 نسخه از آیفون 7 پلاس خود را معرفی کند، یکی از آن‌ها از تکنولوژی‌های جدید دوربین مانند داشتن دو لنز (که در این چند روزه خیلی درباره‌اش شنیدیم) بهره می‌برد. نسخه معمولی آیفون 7S نیز طراحی و ویژگی‌های بسیار نزدیکی به مدل پرو دارد، اما از تکنولوژی دو لنز استفاده نمی‌کند.

البته، با این چنین گزارش‌هایی هرروز درگیر هستید و نمی‌توانید همه آن‌ها را باور کنید. بنظر بعید می‌رسد که اپل آیفون 7، آیفون 7 پلاس و یک آیفون پرو را معرفی کند. شاید فقط آیفون 7 و آیفون پرو در راه باشند(!) اما معرفی 3 پرچمدار در یک زمان، کاری نیست که اپل انجام دهد. تصور کنید، عرضه این 3 نسخه در یک زمان چقدر سخت خواهد بود.

بر طبق گزارشات اخیر اپل قصد دارد، بهار امسال یک آیپد پرو مینی نیز معرفی کند. اما به نظر شما با عرضه یک آیفون پرو این خط تولید را تکمیل خواهد کرد؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH