احتمال عرضه آیپد پرو 9.7 اینچی توسط اپل

منتظر آی‌پد پرو 9.7 اینچی اپل باشید

هستند کسانی که علاقه زیادی به آیپد پرو داشته و قصد تهیه آن را دارند، اما بخاطر اندازه بزرگ 12.9 اینچی و قیمت بالای 1079 دلاری برای نسخه سلولار، دست نگه داشته‌اند. اما در 21 مارس، اپل راه‌حلی برای این مشکلات ارایه می‌کند. شایعه شده‌ است که شرکت اپل قصد دارد یک نسخه 9.7 اینچی از آیپد پرو را معرفی کند. این نسخه تمام نیازهای کاربران خواهان آیپد پرو را برآورده و صفحه‌نمایش کوچک‌تر و قیمتی مناسب‌تر را به آن‌ها ارایه می‌کند.

احتمال عرضه آیپد پرو 9.7 اینچی توسط اپلمشخصات آیپد پرو 9.7 اینچی، شباهت زیادی به برادر بزرگ‌تر و 12.9 اینچی خود دارد. یعنی این محصول دارای چیپست A9X، رم 4 گیگابایتی، چهار اسپیکر و پشتیبانی از قلم و کیبورد هوشمند اپل است با این تفاوت که دوربین اصلی این مدل از برادرش قدرتمندتر است!

در حالی که آیپد پرو 12.9 اینچی از دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی برخوردار است، آیپد پرو مینی 9.7 اینچی، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد، درست مانند همان دوربینی که در آیفون 6S به کار گرفته شده‌ است. ناگفته نماند که این دوربین توانایی ثبت ویدیوهای 4K را نیز داراست.

در بیست و یکم این ماه، از اپل انتظار می‌رود، نه فقط آیپد پرو 9.7 اینچی بلکه یک آیفون 5Se و یک نسخه تازه از اپل واچ را نیز معرفی کند. اپل هنوز دعوت‌نامه‌های خود را ارسال نکرده‌ است اما انتظار می‌رود در سه هفته آینده، به زودی این دعوتنامه‌ها ارسال شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH