خبرسان: ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی!

Khabarsun-part-2

خب، قسمت اول خبرسان رو با موفقیتی باورنکردنی پشت سر گذاشتم. جا داره همین‌جا موفقیت در این امر حیاتی و مهم رو به خودم، مدیریت محترم آی‌تی‌رسان و شما عزیزان تبریک بگم. ظاهرا پس از یک هفته پرکار به طرز خیلی عجیبی اوقات بی‌خبری رو پشت سر گذاشتیم، خب راستش همه حرفا تو هفته قبل زده شد و تقریبا چیزی نمونده که بیان الان بگن، البته خبرای خوبی برای طرفدارای مظلوم اچ‌تی‌سی منتشر شد. در کل بهتره بریم سر دومین خبرسان:

KhabarSUN-LOGO

اخبار هفته

شنبه:

HTC One M10
HTC One M10

خب اولین خبر خوب برای دوستداران اچ‌تی‌سی گفته این شرکت مبنی بر بسیار بسیار متقاعد کننده بودن دوربین M10 است که ظاهرا امسال خبری از دوربین‌های ضعیف تو پرچم‌داران اچ‌تی‌سی نیست. خبر بعدی مربوط به نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید N بود که یک اسکرین‌شات ازش منتشر شد که نشون می‌داد  منوی همبرگری خواهد داشت. این منو سه خطی‌ها که گوشه بالای صفحه هست و روی اون میزنی منوها باز میشه رو یادتون هست؟! منو همبرگری هم تقریبا مثل همون سه نقطه معروفه! دیگه یه خبر رفتیم در مورد ربات و پهپادهای آشغال جمع کن (چه چیزا!) و هم‌چنین یه بررسی از اکسپریا ایکس پرفورمنس رفتیم که برای بار دوم خیلی باحال بودن خودمون رو نشون بدیم.

البته سامسونگ و دوقلوهای تازه به دنیا اومدش دوباره اومدن تو اخبار! این‌بار ظاهرا سامسونگ حساب بیش‌تری روی نسخه خمیده باز کرده و قراره از نسخه خمیده گلکسی S7 خیلی بیشتر از نسخه خمیده گلکسی S6 تولید کنه. اپل هم که قرار بود یه پول مفت درست و حسابی گیرش بیاد یه خبر بد شنید. دادگاه تجدید نظر این حکم رو رد کرد و 120 میلیون دلار دیگه گیر اپل نمیاد. البته شنبه خبر یه فلاپی دیسک که با دستکاری تونسته 118 گیگابایت حافظه داشته باشه رو هم منتشر کردیم تا پرونده اولین روز هفته این‌طوری بسته بشه.

یک‌شنبه:

27-1280x853
مونوپاد مک‌بوک

روز یکشنبه سر صبح یه مطلب رفتیم در مورد خونه‌ای که توی یه هواپیما ساخته شده بود تا به این ترتیب اول صبحی آهی از نهاد شما بلند کنیم. هم‌چنین یه خبر رفتیم در مورد مونوپاد مک‌بوک! نه من واقعا موندم این خارجیا چه‌طور این همه پیشرفت می‌کنن، خب آخه مگه مجبوری یه بیل بگیری دستت توش لپ‌تاپ بذای و سلفی بگیری، تازه آخرش هم قیافت عین سیب‌زمینی پشندی می‌شه!

یکشنبه اپلیکیشن ویسپی رو براتون بررسی کردیم تا یه راه راحت برای مجانی زنگ زدن داشته باشید (راحت هم می‌تونید رای بدید باهاش! البته نمیگم کجا خودتون همه چیزو واردید دیگه)، یه مطلب هم در رابطه با خوبی‌های شیائومی رفتیم تا به این ترتیب مراتب احترام خودمون رو نسبت به چشم‌ بادامی‌های دوست اعلام کنیم. یه بررسی هم از گلکسی S7 اج رفیتم تا برای بار سوم ثابت کنیم آی‌تی‌رسان فوق‌العادست. دیگه یه مطلب راهنمای خرید برا گوشی‌های یک تا یک و نیم میلیون داشتیم تا این دم عیدی اگه خواستید گوشی بخرید سرتون کلاه نره!

البته یه خبر هم رفتیم تا برای کسایی که می‌خوان برنامه ساز بشن خوب بود، پیشنهاد ما اینه که برن برای ویندوزفون برنامه بسازن چون پول بیشتری توش هست (الان می‌فهمم چرا بیل‌گیتس اینهمه پولداره).

دو‌شنبه:

X-Performance)7(
اکسپریا ایکس پرفورمنس

روز دوشنبه تقریبا بیکار بودیم و همش شعر “ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی” حافظ خدابیامرز رو می‌خوندیم! روز دوشنبه یه مطلب در مورد  شهر خبر رفتیم که یه اپلیکیشن واقعا کاربردی خصوصا تو اون موقع بود چون می‌تونستید اخبار انتخابات رو راحت پیدا کنید.

اگه یهویی تصمیم گرفتید اکانت اینستاگرامتون رو پاک کنید می‌تونید از این روش استفاده کنید. خوشبختانه همون روز کاربران ال‌جی G4 تونستن آپدیت مارشمالو رو دریافت کنن که ماهم ازش یه نقد و بررسی کامل رفتیم تا تو خوشحالی اون کاربران گرامی شریک بشیم. یه مرثیه هم برای خانواده Z سونی رفتیم که قرار بود نباشن ولی ظاهرا هستند تا به این ترتیب مراتب گریه و زاری خود را از رفتن آن مرحومان اعلام کنیم. هواوی هم یه تصویر از قاب P9 رو لو داد تا به همه اعلام کنه این بار با قدرت بیشتری برمیگرده و قراره حسابی کولاک کنه.

سه‌شنبه:

ایسوس N552VW
ایسوس N552VW

سه شنبه یه خبر رفتیم که می‌گفت گوگل 350 تا بدافزار رو توی گوگل‌پلی پیدا کرده، بنابراین از این به بعد که از گوگل‌پلی اپ دانلود می‌کنید، مواظب باشید گوشیتون خراب نشه (این هم پیام آموزشی خبرسان). سونی هم لطف کرد و اعلام کرد که سری Z رو ادامه می‌ده و با این گفتش رسما ما رو ضایع کرد (حیف اون مطلب به این قشنگی!). یه بررسی فوق‌العاده هم در مورد لپ‌تاپ ایسوس  N552VW رفتیم که پیشنهاد می‌دم حتما بخونیدش من که تا الان 972 بار خوندمش بس که جذابه!

سامسونگ اعلام کرد که پرچم‌دارای جدیدش از شارژ سریع کوالکام پشتیبانی نمی‌کنن و یه فناوری دیگه دارن که خیلی بهتره؛ تو یه مطلب هم پنج تا گوشی ارزون رو معرف کردیم که نخرید چون اگه بخرید پشیمون می‌شید!

چهارشنبه:

LG K10
LG K10

چهارشبنه رو با 5 کاری که می‌تونید با نسل پنجم ارتباطاتی یا همون 5G انجام بدید، شروع کردیم، البته این کارا رو تو خارج می‌تونید انجام بدید اینجا خیلی فرقی بین نسل‌ها نیست. یه تحلیل خیلی عمقی بر خانواده ایکس سونی رفتیم و اطلاعاتی تازه از آی‌فون 5SE براتون منتشر کردیم. دومین خبر خوب برای فن‌های اچ‌تی‌سی روز چهارشنبه منتشر شد که مشخصات پرچمدارشون رو به‌طور تقریبا رسمی لو داد. چندتا روش هم برای ساختن یه اسپیکر با چیزای ساده یادتون دادیم تا بتونید خیلی راحت صدای گوشیتون رو زیاد کنید و آهنگ (مجاز) رو با صدای بیشتری گوش بدید.

آقای فوقی دوست و همکار گرامی زحمت کشیدن رفتن نمایندگی ال‌جی و با جدیدترین گوشی میان‌رده این شرکت عکس گرفتن و با یه بررسی خوب برای شما منتشر کردن.

پنج‌شنبه:

LG G3
LG G3

روز پنجشنبه هم سامسونگ و دوتا گوشی جدیدش دوباره اومدن تو اخبار و گفتن که در گلکسی S7 رابط‌کاربری و برنامه‌های سیستمی 8 گیگابایت از حافظه‌داخلی رو اشغال کرده. یه خبر خوب هم برای دارندگان ال‌جی G3 رفتیم و تاریخ عرضه مارشمالو رو برای این گوشی از زیر زبون نمایندگی ال‌جی بیرون کشیدیم، البته با اینکه اصل خبر خوبه ولی زمان زیادی تا اتفاق افتادنش مونده. یه خبر دیگه هم در رابطه با ال‌جی و G5 رفتیم و فهمیدیم آخرای فروردین می‌تونیم جدیدترین پرچم‌دار این کمپانی رو اون هم تو دو نسخه در ایران ببینیم.

ترین‌های هفته:

باحال‌ترین هفته:

باحال‌ترین هفته خودمونیم، یعنی آی‌تی‌رسان! ابن همه خبر، این همه (دوتا) خبرسان و این همه نویسنده باحال مگه چی کم داریم، لقب باحال‌ترین هم برای خودمون می‌مونه و نمیدیمش به کس دیگه‌ای؛ تازه این‌همه مطلب از ال‌جی و بقیه کمپانی‌ها رفتیم که هیچ سایتی تو دنیا مشابه‌اش رو نرفته!

عجیب‌ترین هفته:

لقب عجیب‌ترین هفته تقدیم می‌شود به مونوپاد مک‌بوک و سازندگان گرامی آن که دلایل منطقیش رو در متن گفتم، اگه نخوندید برید بخونید ببینید چی گفتم.

توچشم‌ترین هفته:

لقب توچشم‌ترین هفته با افتخار تقدیم می‌شود به کمپانی اصیل سونی که نمی‌تونست تصمیم نهاییش رو اعلام کنه و هی می‌گفت سری Z ادامه داره بعدش می‌گفت سری Z ادامه نداره، راستش من هنوز هم نفهمیدم سری Z ادامه داره یا نه، اگه کسی می‌دونه بیاد به من‌ هم اعلام کنه تا از نگرانی بیام بیرون.

1 در مورد “خبرسان: ای بی‌خبر بکوش که صاحب خبر شوی!”

  1. عالی !!!
    عالی !!!
    عالی !!!
    عالی !!!
    عالی!!!
    عالی!!!
    عالی!!!
    راستی اقای بکتاش میشه بگید کی قصد بررسی هواوی میت8 و گوشی لومیا 950 یا 950 ایکس ال را دارید!!!
    با تشکر.خدا نگهدار.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH