مشخصات کامل سامسونگ گلکسی A9 Pro منتشر شد

از ماه ژانویه که اولین شایعات در خصوص یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ یعنی گلکسی A9 pro منتشر شد، مدت زیادی نمی‌گذرد. حالا این محصول در چین و توسط آژانس TENAA به طور کلی تایید شده است. پیش از این نیز اسمارت فون A9 Pro در پایگاه‌های اطلاعاتی GFXBench و AnTuTu رویت شده بود که هر یک اطلاعات خاصی از این گجت جدید سامسونگ را در اختیار کاربران قرار داده بودند.

Galaxy-A9-pro

حال همان‌طور که گفتیم این محصول جهت فروش در کشور چین توسط TENAA تایید شده است. این مرجع نظارتی قدرتمند کشور چین، اولین تصاویر رسمی این گجت را در وب‌سایت خود منتشر ساخته و در کنار آن نیز لیست کاملی از قابلیت‌ها و مشخصات آن را درج کرده است.

گلکسی A9 pro از یک نمایشگر 6 اینچی از نوع Super AMOLED و با وضوح فول اچ‌دی بهره می‌برد. پردازنده این محصول یک چیپست 8 هسته‌ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز بوده که 4 گیگابایت رم و 32 گیکابایت حافظه داخلی قابل افزایش آن را همراهی می‌کنند. گلکسی A9 Pro ابعادی برابر 161.7 در 80.9 میلی‌متر داشته و ضخامت آن 7.9 میلی‌متر است. وزن این محصول جدید 210 گرم خواهد بود.

در حوزه دوربین نیز A9 Pro قدرتمند ظاهر شده و از لنزی 16 مگاپیکسلی در پشت و 8 مگاپیکسلی در جلو بهره‌مند است. البته دوربین پشتی این اسمارت فون در کنار خود یک فلاش LED را نیز می‌بیند. این محصول با توانایی مکالمه در شبکه 4G، از دو سیم کارت همزمان نیز پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل در نظر گرفته شده برای گلکسی A9 Pro اندروید 6.0 است.

نام چیپست اصلی استفاده شده توسط سامسونگ برای این محصول از سوی TENAA اعلام نشده است، اما طبق اطلاعات منتشر شده توسط AnTuTu احتمالا پردازنده در نظر گرفته شده سامسونگ برای این محصول، یکی از تولیدات کمپانی کوالکام یعنی اسنپدراگون 652 خواهد بود.

این محصول در قیاس با گلکسی A9 عادی از دوربینی قدرتمندتر، 1 گیگابایت رم بیشتر و نسخه جدیدتر اندروید بهره گرفته است. همچنین لازم به ذکر است که این گجت حدود 10 گرم سنگین‌تر و البته 0.5 میلی‌متر باریک‌تر از A9 عادی است. به احتمال بسیار زیاد سامسونگ برای این نسخه پیشرفته از یک باتری قدرتمندتر نسبت به نسخه عادی استفاده خواهد کرد.

گلکسی A9 Pro در رنگ‌های مشکی، سفید و طلایی وارد بازارهای کشور چین خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که سامسونگ برای بهره‌گیری کاربران از فناوری Samsung Pay چیپ مربوط به NFC را نیز بر روی برد اصلی A9 pro قرار داده است. قیمت این محصول به احتمال بسیار زیاد چیزی بین 504 تا 550 دلار خواهد بود.

هنوز هیچ گونه اطلاعاتی در مورد عرضه این اسمارت فون در دیگر کشورها اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH