تصویر نهایی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی M10 را ببینید!

این روزها دیگر معرفی هیچ پرچم‌داری نزدیک نبوده و به همین دلیل، اکثر شایعات و اخبار حول محور آخرین محصول کمپانی HTC یعنی One M10 می‌چرخد. بیشتر تصاویر لو رفته توسط اکانت‌های معتبری چون OnLeaks و Evleaks یا همان Evan Blass معروف در وب سایت توییتر منتشر شده است. جدیدترین تصویر منتشر شده نیز مربوط به M10 اچ‌تی‌سی است.

HTC-10-M10-leaked-photos

در واقع این محصول قرار است تا جدیدترین قهرمان این کمپانی بحران زده باشد، با توجه به تصاویر لو رفته می‌توان انتظار داشت که این بار HTC با دست پر به میان هوادارانش آمده است.

خب، این محصول اسمارت‌فون HTC است، پس قطعا با یک بدنه فلزی، طراحی قوسی شکل و نهایتا یک ظاهر کم و بیش شبیه به دو پرچم‌دار قبلی، یعنی M8 و M9 روبرو خواهیم بود. بر روی قاب پشتی یک لنز دوربین مشاهده می‌شود که در کنار آن فلش دوگانه LED دو رنگ وجود دارد و به نظر می‌رسد که بر روی آن سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز به کار رفته باشد.

HTC-10-M10-leaked-photos-(3)

وقتی کلمه پرچم‌دار به یک اسمارت فون اطلاق می‌شود، پس باید پردازنده قدرتمندی داشته باشد. خب این روزها معروف‌ترین چیپستی که سر زبان‌ها حضور دارد، اسنپدراگون 820 است. این کمپانی تایوانی در کنار SD820 از 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4 نیز بهره برده است که همین باعث می‌شود محصول جدیدش به راحتی از لحاظ سخت افزاری در رده پرچم‌داران جدید بازار یعنی Galaxy S7 و LG G5 قرار بگیرد.

HTC-10-M10-leaked-photos-(2)

نرم افزار انتوتو که هم اکنون یکی از معتبرترین منابع درج بنچمارک اسمارت فون ها محسوب می‌شود، امتیاز HTC One M10 با این پردازنده را نزدیک به 109.336 ثبت کرده است. امتیازی که با این پردازنده و سخت افزار آن‌چنان هم بیراه نیست.

HTC-10-M10-leaked-photos-(4)

با اینکه سایر اطلاعات این پرچم‌دار هنوز به طور دقیق مشخص نشده است، اما شایعات حاکی از آن است که این اسمارت فون از یک نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح QHD بهره می‌برد. وجود یک دوربین 12 مگاپیکسلی از نوع Ultra Pixel در عقب همراه با دو فلش LED، حسگر اثر انگشت و نهایتا 32 گیگ حافظه داخلی پیش‌فرض، همه و همه نوید یک پرچم‌دار خوش ساخت را می‌دهد.

HTC-10-M10-leaked-photos-(1)

اگر چه این محصول به طور قطعی در ماه مارس معرفی خواهد شد، اما احتمالا تا ماه می به طور رسمی در بازار عرضه نمی‌شود. البته دیگر نیازی به گفتن نیست که تمامی این مطالب حدس و گمان است! البته حدس و گمان‌هایی که معمولا به واقعیت منتهی می‌شود.

2 در مورد “تصویر نهایی پرچم‌دار جدید اچ‌تی‌سی M10 را ببینید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH