سامسونگ مشغول ساخت یک تبلت 10 اینچی با شماره مدل SM-T585 است

بر اساس اطلاعاتی که در پایگاه داده GFXBench دیده شد، سامسونگ مشغول ساخت تبلتی جدید است که SM-T585 نام دارد.

از مشخصاتی که از این تبلت افشا شده می‌توان به صفحه نمایش ۱۰ اینچی با کیفیت FHD، چیپ اگزینوس ۷۸۷۰ ساخت سامسونگ (که دارای هشت هسته پردازشی از نوع Cortex-A53 با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز و واحد گرافیکی Mali-T830 است)، ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی به همراه فلاش LED و دوربین جلویی ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.gsmarena_002

درباره چیپست به‌کار رفته در این تبلت باید گفت، اگزینوس ۷۸۷۰ به تازگی معرفی شده و تا به حال تنها در گلکسی J7 نسخه ۲۰۱۶ استفاده شده است. به دلیل اینکه آخر نام این تبلت به عدد ۵ ختم می‌شود و با توجه به نام مدل‌های دیگر ساخت این شرکت، SM-T585 باید از LTE پشتیبانی کند و به احتمال زیاد مدل دیگر که تنها از وای-فای پشتیبانی می‌کند هم با نام SM-T580 عرضه شود. انتظار داریم در این تبلت از یک مودم LTE Cat.6 استفاده شود، زیرا در چیپست ۷۸۷۰ از این مدل استفاده شده بود.

هنوز مشخص نیست این تبلت مربوط به کدام سری از محصولات سامسونگ خواهد بود. ممکن است با یک گلکسی تب 5 با صفحه ۱۰ اینچی روبرو باشیم و یا نسلی جدید از تب E یا تب A. باید منتظر رونمایی رسمی سامسونگ از این تبلت بود، اما مطمئن هستیم که SM-T585 از نسخه ۶.۰.۱ اندروید استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH