تعمیر گلکسی S7 سامسونگ نسبت به نسل قبل دشوارتر است

سامسونگ با نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود طراحی بدنه زیبا را قربانی تعمیرات کرده است. این کمپانی کره‌ای در نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود باتری قابل تعویض و بدنه پلاستیکی را حذف و کار را برای تعمیرکاران سخت کرده است.

به‌تازگی تیم وب‌سایت مشهور iFixIt به سراغ جدیدترین گوشی هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی S7 رفته و آن را کاملا آنالیز کرده‌اند. این وب‌سایت مشهور در زمینه تعمیر گجت‌های هوشمند به تعمیر پذیری گلکسی S7 امتیاز 3 از 10 را داده است.

Galaxy-S7-display

هم‌چنین این تیم در آنالیز سایر گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ به گلکسی S6 امتیاز تعمیر پذیری ۴ از ۱۰، به گوشی هوشمند گلکسی S5 امتیاز تعمیر پذیری  ۵ از 10 و  به گلکسی S4 امتیاز خوب تعمیر پذیری ۸ از ۱۰ را داده است. امتیازاتی که با مرور اجمالی آن‌ها می‌توان دریافت که تعمیر گوشی‌های هوشمند جدیدتر سامسونگ سخت‌تر از گوشی‌های قدیمی‌تر است.

آنالیز iFixIt به امتیازدهی محدود نشده و برای تعمیرکاران و کاربران علاقه‌مند به گلکسی S7 سامسونگ خبر خوبی نیز دارد. در بررسی‌های این وب‌سایت مشخص شد که اجزای گوشی گلکسی S7 نسبت به نسل پیشین خود یعنی گلکسی S6 راحت‌تر جدا می‌شوند؛ اما خبر بد اینکه تعمیرکاران برای باز کردن گلکسی S7 و دسترسی به اجزا آن باید پنل شیشه‌ای پشت دستگاه را جدا کنند، امری که چندان خوش‌آیند کاربران نخواهد بود.

gsmarena_001

درهرصورت پیشنهاد ما به کاربران گلکسی S7 این است که به‌دقت مراقب گوشی هوشمند خود باشند و از قاب‌های محافظ استفاده کنند!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH