گوشی فوق‌العاده ساده سامسونگ گلکسی J1 Mini معرفی شد

همانند بسیاری از تولیدکنندگان اسمارت فون در دنیا، سامسونگ به دنبال راهی برای تسخیر بیشتر بازار موبایل است و به همین دلیل به سراغ تولیداتی مناسب اما با قیمت پایین رفته است. آخرین محصولی که سامسونگ برای دسته محصولات خوش قیمت در نظر گرفته، اسمارت فون گلکسی J1 mini است.

gsmarena_002-(1)

این محصول که امروز در فیلیپین رونمایی شد، شباهت‌های بسیار زیادی با یکی از محصولات این کمپانی یعنی Galaxy J1 NXT دارد که پیش از این توسط سامسونگ در بنگلادش و با قیمت تنها 88 دلار تولید و عرضه شده بود. احتمالا سامسونگ با انتخاب نامی جدید، سعی داشته است تا از سردرگمی کاربران جلوگیری کند.

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های این نسخه، با مدل بنگلادشی‌، این است که J1 mini به جای 1 گیگابایت رم با رم داخلی 768 مگابایتی عرضه می‌شود. البته بعید است که کاهش رم تأثیر آن‌چنانی در قیمت نهایی محصول داشته باشد. احتمالا سامسونگ برای کاهش قیمت برنامه‌های دیگری در نظر دارد.

gsmarena_003

به‌جز این موضوع، به نظر می‌رسد که سایر مشخصات این دو اسمارت فون تقریبا یکسان است. هر دو از یک نمایشگر 4 اینچی از نوع TFT و وضوح 480 در 800 پیکسل بهره می‌برند.

درون این محصول یک پردازنده 4 هسته‌ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز قرار دارد. این اسمارت فون اندرویدی که همراه با نسخه 5.1 این پلتفرم محبوب عرضه می‌شود، یک دوربین 5 مگاپیکسلی همراه با سنسور CMOS در پشت دارد و دوربین دوم آن نیز 0.3 مگاپیکسل قدرت دارد.

باتری آن 1500 میلی آمپر قدرت داشته که می‌تواند تا 8 ساعت مکالمه در بستر 3G را برای کاربر فراهم سازد. 7 ساعت وبگردی و 29 ساعت پخش موزیک نیز از دیگر توانایی‌های این باتری است.

متأسفانه این محصول توانایی پشتیبانی از شبکه 4G را ندارد؛ اما این گلکسی کوچک و جمع و جور با ابعاد 121.6 در 63.1 و ضخامت 10.8 میلی‌متری‌اش، توانایی پشتیبانی از 2 سیم کارت را دارد. از دیگر ویژگی‌هایی این مدل می‌توان به پورت USB 2.0، GPS، وای‌فای، بلوتوث 4.0 و … اشاره کرد.

هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی و زمان عرضه این محصول منتشر نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH