اندروید 6 برای ال‌جی V10 عرضه شد

کاربران و خریداران ال‌جی V10 برای به روز شدن اسمارت فونشان به نسخه جدید پلتفرم اندروید، زمان زیادی را نباید منتظر باشند. کمپانی کره‌ای ال‌جی در جدیدترین اعلامیه خود، بیان داشته است که به زودی از نسخه اندروید 6.0 برای ال‌جی V10 رونمایی می‌کند. اسمارت فون‌های نسخه بین‌المللی در کره جنوبی و ترکیه ابتدا این بروزرسانی را دریافت کرده و سپس سایر کشورها نیز این بروزرسانی را دریافت می‌کنند.

LG-V10-is-introduced-1

به نظر می‌رسد که در آپدیت اولیه اندروید 6.0.1 کاربران Emojiهای جدید را دریافت نمی‌کردند، اما ال‌جی به سرعت با طراحی دوباره این مشکل را نیز برای آنان بر طرف ساخت.

حجم این آپدیت حدود 850 مگابایت است که ورژن نرم افزاری این فبلت را به V20b و بیلد نامبر آن را به MRA58k تغییر می‌دهد. ال‌جی بیشتر قابلیت‌های اندروید مارشمالو، نظیر حالت Power-Saving Doze Mode، Direct Share، New App Setting Permissions، Network Silent Mode و Dynamic Automatic Brightness Adjustment را وارد این بروزرسانی کرده است.

همچنین قابلیت قدیمی محصولات ال‌جی با نام Qmemo+ به Capture+ تغییر نام داده و فناوری LG Bridge نیز هم اکنون با نام جدید LG AirDrive شناخته می‌شود.

به نظر می‌رسد که در بروزرسانی جدید ال‌جی، فناوری Knock Code نیز کمی پیچیده‌تر شده باشد و شما مجبور خواهید بود به جای انتخاب حداقل سه نقطه جهت ورود به حداقل 6 نقطه بسنده کنید! این موضوع ممکن است در ابتدا کمی برای شما سخت باشد و انتخاب الگوی پیچیده‌تر کمی ورود شما به گوشی را سخت‌تر کند.

در واقع LG V10 جدیدترین محصول این کمپانی است که بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت می‌کند. پیش از این، ال‌جی اسمارت فون‌های G4 و G Stylo را به اندروید 6 ارتقا داده بود.

هنوز زمان عرضه این بروزرسانی برای سایر کشورها اعلام نشده است، اما به احتمال زیاد این اتفاق به‌زودی خواهد افتاد و شما به‌راحتی می‌توانید از طریق OTA طعم مارشمالو را بچشید!

2 در مورد “اندروید 6 برای ال‌جی V10 عرضه شد”

  1. سلام ببخشید من تازه گوشی ال جی وی ۱۰ خریدم ولی باتریش زود خالی میشه شارش کنش زود شارش میکنم ممنون میشم راهنمایی کنید چجوری این مشکل برطرف کنم

  2. با سلام. ببخشید گوشی من بروزرسانی اندروقد جدید می یاره آیا بروزرسانی کنم نرم افزار ها و شماره تلفونام پاک میشه. ممنون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH