Goldgenie یک گلکسی S7 با روکش طلای 24 عیار را آماده فروش کرد

gsmarena_002

اگر شما به گوشی‌های طلا علاقمند باشید حتما تاکنون نام Goldgenie را شنیده‌اید. این شرکت متعلق به میلیونر معروفی به‌نام جیمز کان است و توسط این فرد پشتیبانی می‌شود. حالا و همزمان با اولین مرحله تولید و عرضه انبوه گلکسی S7 توسط سامسونگ، Goldgenie نیز یک دستگاه از این محصول را با روکشی از طلای ۲۴ عیار آماده کرده است.

در حال حاضر فقط همین یک مورد گوشی گلکسی S7 برای فروش آمده شده که به صورت کامل و بسیار زیبا کل بدنه آن با طلا پوشانده شده است. همانطور که گفتیم این طلا ۲۴ عیار است و حتی دکمه‌ها و فریم دستگاه نیز از همین فلز گرانبها ساخته شده‌اند و این موضوع به همین جا ختم نشده است. فریم فلاش و دوربین هم جنسی طلایی دارند و فقط جلو دستگاه که آن‌هم با گوریلاگلس پوشانده شده به صورت اولیه باقی مانده است. طراحی این مدل نیز با این شرایط یادآور نسخه گلکسی S6 Edge این شرکت است که همچنان هم توسط Goldgenie ارایه می‌شود، اما احتمالا شما هم فکر می‌کنید که نیازی نیست جدیدترین تکنولوژی‌ها را با روکش طلا در دست داشته باشیم چراکه عملا در کارکرد نهایی که برای گیک‌ها این قضیه مهمترین مسئله است، هیچ تاثیری نخواهد داشت.

شرکت مورد اشاره سرویسی را ارایه داده که می‌توانید آن را با یکی از دو گوشی جدید گلکسی S7 یا گلکسی S7 Edge که قبلا خریداری کرده‌اید، همراه سازید. برای این منظور البته می‌توانید مدل‌های جدید را سفارش هم بدهید. مدل‌های ارایه شده دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ذخیره سازی  هستند و با قیمت ۲۰۹۷ پوند برای مدل S7 و همین قیمت برای مدل Edge به دست مشتریان می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH