اندروید مارشمالو بر روی پرچمداران سونی چگونه به نظر می‌رسد؟! (به همراه ویدیو)

ITRESAN-12-94 (6)شرکت سونی در ماه جاری میلادی عرضه اندروید 6.0 مارشمالو را برای سری اکسپریا Z5 و Z3+ و تبلت‌های Z4 (که همه آن‌ها در سال گذشته میلادی با اندروید لالی‌پاپ عرضه شده بودند) آغاز کرده است. این کمپانی به‌تازگی برای کاربرانی که هنوز به‌روزرسانی به اندروید 6.0 را دریافت نکرده‌اند، یک ویدیو منتشر کرده است که نشان دهنده برخی از مزایای اندروید مارشمالو بر روی این سری است (و هم‌چنین موارد اختصاصی شرکت سونی).

این ویدیو که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید، نشان می‌دهد که اکسپریا Z5 به‌واسطه دریافت این به‌روزرسانی به قابلیت ارائه مجوز به نرم‌افزارهای مختلف مجهز خواهد شد و علاوه بر آن نیز قابلیت‌های به اشتراک‌گذاری و ویرایش متنی روان نیز بر روی آن موجود هستند.

این ویدیو رابط کاربری بهبودیافته دوربین که دارای بسته‌های استیکری موجود در سیستم‌های پیام‌رسان اکسپریا هستند را نیز به نمایش می‌گذارد. دیگر مزایا و نوآوری‌هایی که به آن‌ها اشاره شده‌اند شامل Doze mode (برای مصرف بهینه باتری)، Now on Tap، صفحه خانه جدید، قابلیت ورق زدن جهت جستجوی نرم‌افزارها و دستیار صوتی جدید هستند.

در کنار دستگاه‌های سری اکسپریا که تا به امروز به اندروید مارشمالو به‌روزرسانی شده‌اند، مدل‌های زیر نیز به‌زودی به این به‌روزرسانی دسترسی خواهند یافت: اکسپریا Z3، اکسپریا Z3 کامپکت، اکسپریا Z2، اکسپریا M5، اکسپریا C5 اولترا، اکسپریا M4 آکوآ، اکسپریا C4، تبلت اکسپریا Z4 کامپکت و تبلت اکسپریا Z2.

1 در مورد “اندروید مارشمالو بر روی پرچمداران سونی چگونه به نظر می‌رسد؟! (به همراه ویدیو)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH