بیشتر درباره صفحه‌نمایش لبه‌دار گلکسی S7 اج بدانید!

هر آنچه که می‌بایست در رابطه با نمایشگر گلکسی S7 Edge بدانید

بیشتر درباره صفحه‌نمایش لبه‌دار گلکسی S7 اج بدانید!

صفحه‌نمایش لبه‌دار گلکسی S7 Edge تنها یک طراحی زیبا نیست، بلکه کاربردی هم هست. سال پیش، گلکسی S6 Edge، تعداد کمی ویژگی برای استفاده از صفحه‌نمایش منحنی خود داشت، اما گلکسی S7 Edge، ویژگی‌های بیشتری را ارایه می‌کند. لبه‌های منحنی صفحه‌نمایشگر، این احساس را می‌دهد که انگار هیچ‌وقت صفحه‌نمایش تمام نمی‌شود. لبه‌های صفحه‌نمایش همچنین برای نشان‌دادن اطلاعاتی که بقیه صفحه‌نمایش نمی‌تواند نشان دهد، بکار گرفته می‌شوند.

ما هر ویژگی و کاربردی که سامسونگ به این لبه‌ها اضافه کرده‌است را در زیر آورده‌ایم.

پنل‌های لبه

صفحه‌نمایش لبه‌دار، میان‌برها و ابزارهای به مراتب بیشتری در گلکسی S7 Edge دارد. People Edge یک منوی حاوی مخاطبین موردعلاقه، هنوز اینجا هست، اما به منوی Apps Edge که اپ‌هایی را که به تازگی استفاده شده‌اند را نشان می‌دهد و Tasks Edge، جایی که شما می‌توانید میانبرها و کارهایی را که اغلب با گوشی خود انجام می‌دهید، به آن اضافه کنید (مانند گرفتن سلفی یا اضافه‌کردن یک رویداد به تقویم)، ملحق شده‌ است.

همچنین پنل‌های اطلاعات جدیدی از یاهو نیوز، یاهو اسپورت، یاهو Finance، تقویم شما، آب و هوا و …، نیز وجود دارد. شما می‌توانید صفحه‌نمایش لبه‌دار را در تنظیمات شخصی‌سازی کنید، پنل‌هایی را که نمی‌خواهید حذف کنید و برنامه‌های جدیدی را از سامسونگ اپ استور دانلود کنید.

فید لبه

برای دیدن فید لبه، یک انگشت خود را هنگامی که صفحه‌نمایش خاموش است، به جلو و عقب بکشید. این ویژگی یک صفحه کوچک است که اطلاعات مفیدی مانند تماس‌های از دست‌رفته، پیام‌ها، نتایج مسابقات ورزشی و بروزرسانی‌های جدید را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید انگشت خود را به بالا و پایین لبه بکشید تا بتوانید بین فیدهایی مانند یاهو نیوز، اطلاعات بورس یاهو Finance، تعداد گام‌هایتان از گام‌شمار سامسونگ و… حرکت کنید.

روشنایی لبه

درست همانند گلکسی S6 Edge، صفحه‌نمایش S7 dge هم هنگام تماس صوتی یا دریافت پیام، روشن می‌شود. وقتی صفحه‌نمایش خاموش باشد، صفحه‌نمایش لبه‌دار هنگام تماس یا دریافت پیام، می‌درخشد. اگر شخص تماس‌‌گرفته، یکی از مخاطبین داخل People Edge شما باشد، صفحه‌نمایش لبه‌دار، با هر رنگی که شما به آن مخاطب اختصاص داده‌اید، روشن خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH