احتمال معرفی فبلت میزو 6 پرو با 6 گیگابایت رم!

میزو یکی دیگر از کمپانی‌های چینی بود که به سرعت پله‌های ترقی را طی کرد و حالا به یکی از تولید کنندگان مطرح تبدیل شده است. تا چند سال پیش این شرکت ناشناخته بود اما به سرعت توانست توانایی خود را به همه ثابت کند و در دو سال گذشته از موفق‌ترین‌ها بود. در سال ۲۰۱۴ این تولید کننده چینی توانست ۴.۴ میلیون گوشی هوشمند بفروشد و سال ۲۰۱۵ را هم برای فروش ۲۰ میلیون گوشی برنامه ریزی کردند. اما با وجود معرفی پرچم‌دار ۲۰۱۶ بسیاری از شرکت‌ها،‌میزو هنوز هیچ گوشی هوشمندی را در سال جدید معرفی نکرده، اما بر اساس خبرها تا چند ماه آینده شاهد رونمایی از چند گوشی جدید این کمپانی خواهیم بود.

یکی از این گوشی‌ها که در چند ماه آینده معرفی خواهد شد، پرچم‌دار این شرکت برای سال ۲۰۱۶ یا همان میزو MX6 است. در جولای سال ۲۰۱۵ این شرکت MX5 را معرفی کرد، اما طبق شایعاتی که شنیده شده، MX6 زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت معرفی می‌شود و احتمالا در ماه مه وارد بازار خواهد شد. هنوز نمی‌دانیم این اخبار تا چه حد صحت دارند اما با توجه به این که این شرکت قصد معرفی فبلت میزو ۶ پرو در سه ماهه سوم یا چهارم سال ۲۰۱۶ را دارد، باید MX6 را زودتر از ماه جولای معرفی کند.

اما به تازگی زمزمه‌های مبنی بر وجود رم ۶ گیگابایتی در فبلت پرو 6 به گوش می‌رسد که در صورت واقعیت، این دستگاه را به یکی از اولین گوشی‌های مجهز به رم ۶ گیگابایت تبدیل می‌کند. پیش از معرفی 6 پرو، شرکت Vivo از دستگاهی با نام Xplay با رم ۶ گیگابایتی و صفحه نمایش خمیده در دو طرف، رونمایی می‌کند.AH-Meizu-PRO-5-review_36-1600x1065

بر اساس آن چه تا به حال شنیده شده، میزو در 6 پرو از چیپست اگزینوس ۸۸۷۰ ساخت سامسونگ استفاده می‌کند که با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده است. نسل قبلی این فبلت،‌ 5 پرو هم از چیپ اگزینوس ۷۴۲۰ ساخت سامسونگ استفاده کرده بود که در پرچم‌داران ۲۰۱۵ خود سامسونگ هم به کار گرفته شد و توانست اسنپدراگون ۸۱۰ را پشت سر بگذارد. بدنه 6 پرو مانند نسل‌های قبل کاملا فلزی است و یک صفحه ۵.۷ اینچی با کیفیت Full HD یا QHD را در خود جای می‌دهد. در این فبلت از اندروید مارشملو به عنوان سیستم عامل استفاده می‌شود که البته هنوز نمی‌دانیم با کدام نسخه از رابط کاربری Flyme عرضه خواهد شد. سال گذشته میزو نسخه پنجم Flyme را معرفی کرد که در حال حاضر این نسخه بر روی MX5 و 5 پرو در حال اجراست اما مشخص نیست که نسخه ششم این رابط چه زمانی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH