امتیاز 179,566 شیائومی Mi 5 در تست AnTuTu

ITRESAN-12-94 (11)با توجه به اینکه شیائومی در ایالات متحده آمریکا اقدام به باز کردن فروشگاه‌های رسمی کرده است، تعداد زیادی از مشتریان بالقوه وجود دارند که دوست دارند تا آخرین پرچم‌دار این شرکت یعنی Mi 5 را در اختیار داشته باشند. مدل شیائومی Mi 5 که 19 ماه را در مراحل توسعه و طراحی به سر می‌برده است، از یک نمایشگر 5.15 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 بهره می‌گیرد. پردازنده این دستگاه نیز از نوع اسنپدراگون 820 است که شامل چهار هسته 2.15 گیگاهرتزی در کنار یک پردازنده گرافیکی آدرنو 530 می‌شود.

این همراه هوشمند دارای 4 گیگابایت رم پردازشی و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. دوربین اصلی این تلفن همراه از نوع 16 مگاپیکسلی بوده و به سنسورهای IMX298 شرکت سونی مجهز است. دوربین جلوی این مدل نیز 4 مگاپیکسلی بوده و می‌تواند از پس مکالمات تصویری و گرفتن سلفی بربیاید.

باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی این دستگاه به نسبت مناسب است و به لطف فناوری شارژ سریع نسخه 3.0، این باتری در زمانی بسیار کوتاه شارژ می‌شود. مدل Mi 5 همچنین یک اسکنر اثرانگشت در جلوی دستگاه را دارد که با دکمه Home ترکیب شده است. این دستگاه تنها در رنگ مشکی عرضه شده و از فناوری‌هایی مانند NFC و VoLTE نیز بهره می‌برد. بدنه این مدل از جنس سرامیک بوده و از همه مهم‌تر این‌که این دستگاه در تست AnTuTu موفق به کسب امتیاز 179566 شده است.

شیائومی در این مدل قابلیت مطالعه را افزوده است که مشابه با قابلیت Night shift شرکت اپل است و به‌منظور کاهش خستگی چشمان، نور آبی را از نمایشگر حذف می‌کند. رابط کاربری این دستگاه نیز به نحوی طراحی شده است که می‌تواند استفاده از آن در غروب را آسان سازد.

علی‌رغم اینکه بسیاری از افراد علاقه زیادی به خریداری کردن این محصول دارند، باید گفت که عرضه مستقیم پرچم‌دار شیائومی در ایالات متحده امریکا در سال جاری رخ نخواهد داد. دلیل این امر از سوی نایب رییس شیائومی یعنی هیوگو بارا (مدیر سابق گوگل) این‌گونه اعلام شده است که این شرکت هنوز پرچم خود را در خاک ایالات متحده نکوبیده است و فعلا تنها راه خرید این محصولات، استفاده از اپراتورهای مخابراتی آمریکا خواهد بود و در آینده تنها فروشگاه‌های تخصصی این شرکت به سراغ عرضه محصولات قفل نشده، با قیمت کامل خواهند رفت.

همچنین مسئولان شیائومی اعلام کرده‌اند که هنوز مدتی تا راه‌اندازی یک مرکز خدمات مشتریان مناسب در ایالات متحده باقی مانده است. چندی پیش بارا اعلام کرده بود که در بازار آمریکا بسیار بعید است که مشتریان به سراغ خرید محصول بر پایه قیمت پایین بروند (به‌احتمال فراوان بیشتر به مشخصات سخت‌افزاری توجه دارند). با تمامی این تفاسیر باید گفت که Mi 5 آن‌قدر قابلیت برای ارایه دارد که قیمت پایین، تنها برگ برنده آن در بازار آمریکا نباشد.

3 در مورد “امتیاز 179,566 شیائومی Mi 5 در تست AnTuTu”

  1. سلام ببخشید ولی فک کنم اینا مشخصات MI5 pro هست نسخه MI5 سه گیگ رم داره اونیکه 4 گیگ رم داره MI5 pro هست
    اطلاعاتی درمورد meizu pro6 اگه گیرتون اومد بزارین اونم گوشیه فوق العاده ایه
    با تشکر

    1. مدل 128 گیگابایت داخلی دارای 4 گیگابایت رم می باشد که همونطور که فرمودید به پرو ادیشن معروف هست ولی مدل متفاوتی نیست.

      دقیقا طراحی s7 رو داره، فقط گردی لبه ها کاسته شده.
      در تست انتوتو گرفته شده در حدود 130 هزار رو زده.

      طبق بررسی سایت این مدل از همه نظر تقریبا کامل هست.
      -کیفیت صفحه عالی با روشنایی بالا و خوانایی زیاد زیر آفتاب
      -کیفیت ساخت عالی
      -اندروید مارشمالو در بدو ورود
      -باطری با شارژدهی عالی
      -رابط اختصاصی با قابلیت شخصی سازی خوب
      -کیفیت صوتی عالی و خروجی صدای رضایت بخش
      -دوربین عالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH