یک مشکل عجیب‌ و غریب در گلکسی S7 Edge سامسونگ!

ITresan-1395 (1)به‌صورت کلی می‌توان گفت که سامسونگ با گلکسی S7 و S7 Edge، خود را یک گام به جلو هدایت کرده است. این دو مدل به‌عنوان نمونه‌های بسیار خوبی از تلفیق زیبایی و قدرت هستند و بدون شک رقابت را برای سایر رقبا دشوار خواهند کرد. بااین‌حال باید گفت که این محصولات نیز بی‌نقص نیستند. تعدادی از نخستین کاربران گلکسی S7 Edge، مشکل نگه‌داشتن این مدل در دستان به علت خمیدگی لبه‌های آن را گزارش کرده‌اند. بعضی از این افراد معتقدند که نازک بودن دستگاه و لبه‌های خمیده پنل آن موجب می‌شود تا به‌صورت ناخواسته بین دست کاربر و صفحه‌نمایش ارتباط برقرار شود.

البته این امر که شما نیز این مشکل را داشته باشید یا نه به‌صورت عمده به نحوه نگه‌داشتن دستگاه در دستان شما بازمی‌گردد. البته این مدل به فناوری Palm rejection مجهز است ولی این فناوری بر روی این دستگاه، به‌طوری‌که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند.

شرکت سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی نرم‌افزاری ویژه‌ای را برای نمایشگر گلکسی S7 Edge ارایه کرده است ولی مشخص نیست که این بسته به‌روزرسانی 3 مگابایتی برای رفع این مشکل خاص طراحی شده است یا خیر. برخی از کاربران اعلام کرده‌اند که حتی پس از دانلود این بسته نیز با این مشکل روبرو بوده‌اند و با این حساب به نظر می‌رسد که سامسونگ باید به فکر راه‌حلی برای این مشکل باشد.

چند سال پیش و وقتی‌که مشکل آنتن دهی در آیفون 4 به وجود آمده بود، استیو جابز به‌صورت احمقانه‌ای مشکل را به کاربران مربوط دانسته و معتقد بود که آن‌ها دستگاه را درست در دست نمی‌گیرند. البته این ماجرا برای اپل راحت تمام نشد و سرانجام به دادگاه کشیده شد تا این مشکل به‌صورت کامل حل شود.

با این حساب بعید به نظر می‌رسد که سامسونگ، مشتریان وفادار خود را بابت بد گرفتن دستگاه و مشکلات فناوری Palm Rejection مقصر بداند. با این تفاسیر مسئولان این شرکت کره‌ای به فکر راه‌حلی سریع هستند تا پیش از ایجاد دردسری بزرگ‌تر، این مشکل را حل کنند.

8 در مورد “یک مشکل عجیب‌ و غریب در گلکسی S7 Edge سامسونگ!”

  1. درضمن، بنظربنده s7 فلت از edge بهتر میباشد

    دقیقا بخاطر همین موردی ک در اینجا بهش اشاره شد
    و همینطور تراکم پیکسلی بیشتری ک نمونه ی فلت ازش برخورداره

    همین

  2. خدا لعنت کنه این سازنده ها و برندهای مختلف رو، که آدم انقدر گو..گیجه میگیره برای انتخاب !! 🙂
    خخخخخخخــــ
    خدایی تصمیم گیری سخته و تنوع محصولات با مزایا و معایب مختلف هرکدوم خاص خودشون دهن آدمو سرویس میکنه :))

    الان یک هفتس دارم این ور اونور میگردم دنبال مطلبی ک بتونه تو تصمیم گیری کمکم کنه ک چه گوشی رو بخرم، هنوزم ب جواب نرسیدم 😀
    چ برسه ب اینکه ببینی گوشی های جدید تو راهه و باعث بشه بیشتر سردرگم بشی ک بلخره بگیری چیزی یا صبر کنی محصولات جدید بیاد!!!!:))

    خلاصه خدمت دوستان گرامی عرض کنم ک بعد از این همه جنجال و دیدن دعواها و مشاجره های بقیه تو نظر سنجی های مختلف ب این نتیجه رسیدم ک واقعا دیگه امروزه فرق خیلی زیادی تو گوشی ها و برند های مختلف نیست×:)
    یعنی شما هرچی ک بگیری یکی دگ پیدا میشه ک با نقاط قوت گوشی خودش نقاط ضعف گوشی شما رو ب رختون بکشه و بالعکس (شما با نقاط قوتی ک داری نقاط ضعف طرفو ب رخش بکشی!)
    میخوام بگم گوشی ۱۰۰% پرفکت و تمام عیاری وجود نداره حتی اپل با اون کبکبه دبدبه ی تاحد زیادی کاذبش جلوی بعضی از گوشی ها (دربعضی موارد) کم میاره و بالعکس 🙂

    پس بنظر من گوشی هایی ک پسند کردید رو اسماشونو رو ی کاغذ بنویسید، بریزیذ تو یه کیسه و چشماتونو ببندید و هرکدوم ک از کیسه درومد انتخاب کنید :))

    واقعا بعضی مواقع ادم تاسف میخوره ک برا همچین چیز سلیقه ای، بقیه تو نظر سنجیا میفتن ب جون هم

    😀

    مؤید باشید:)

  3. کمپانی های دیگه هر وقت تونستن گوشی هایی مثل ال جی و سامسونگ بدن بیاید نظر بدید. هنر بقیه کمپانی ها اینه که کپی کنن. گوشی بهتر از اس ۷ اج نیستش شما همین هواوی ک اسمتو باش زدی. میتونه چنین گوشی تولید کنه؟ دوتا دوربین لایکا زده معلوم نیست کجایی هست لایکا ک معلوم شده اصلا دوربینا ساخت لایکا نیست و تبلیغ کرده و به مشتری هاش دروغ گفته.شما ک میگی مشکل داره کشی مجبورت نکرده بخری. نخر تو همونگوشی های خودتون بمونید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH