یک نسخه‌ خاص از گوگل گلس در Ebay مشاهده شد

google-glass-enterpriseاز تابستان سال گذشته که گوگل، فروش گوگل Glass را متوقف کرده، تاکنون اخباری از این گجت پوشیدنی منتشر نشده است. اما همیشه شایعاتی مبنی بر وجود نسخه‌ای مخصوص شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی وجود داشته است. حال نسخه‌ای معرفی نشده از گوگل Glass در  Ebay در سانفرانسیسکو مشاهده شده. تصاویری که منتشر شده با پتنتی که گوگل در دسامبر گذشته ثبت کرد، مطابقت نشان می‌دهد. این نسخه نسبت به نسخه قبل تغییرات زیادی نداشته اما دارای طراحی لولای بهتر برای کار، دوربین LED جدید و درگاه جدیدی برای شارژ است.

ebayglass02-640x408از ویژگی‌های دیگر این نسخه گوگل Glass، باند 5 گیگاهرتزی وای‌فای برای پخش آنلاین ویدیو، پردازنده قدرتمندتر و عمر باتری بیشتر است. شایعات از یک پک باتری خارجی نیز خبر می‌دهد. لامپ LED آن در حالی که فیلمبرداری کنید، روشن می‌شود تا اطرافیان نسبت به این کار آگاه شوند. این نسخه یرای اینکه با محیط کاری سازگاری بیشتری داشته باشد، دارای بدنه محکم‌تر و خاصیت ضد آب نیز هست.

ebayglass-03-640x495هنوز معلوم نیست که این نسخه از گوگل Glass، چگونه به این فروشگاه راه یافته اما صاحب فروشگاه، صحت این دستگاه را تایید کرده اما از دادن هر گونه اطلاعات بیشتر خودداری کرده است. البته وال استریت ژورنال قبلا نیز در گزارشی به وجود چنین مدلی اشاره کرده بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH