همچنان نسخه 2.3 اندروید محبوب‌ترین است!

گوگل و سازمان توسعه دهندگان اندروید دیروز سهم هر یک از ویرایش‌های مختلف اندروید را منتشر کردند. بر اساس این گزارش ویرایش‌های مختلف لوبیای ژله‌ای در حال پیشرفت و تسخیر بازار هستند (البته پیشرفتی با سرعت لاک پشتی!). بقیه ویرایش‌های مختلف اندروید نیز اندکی از سهم خود را در این ماه از دست داده‌اند.

جالب اینجاست که هر چند نسخه نان زنجفیلی با کاهش 4 درصدی سهمش رو‌به‌رو شده است اما همین حالا نیز با داشتن سهم 45.6 درصدی از بازار همچنان محبوب‌ترین نسخه از سیستم عامل اندروید به حساب می‌آید.

پیشنهاد می‌کنیم به نمودار سهم نسخه‌های مختلف و همچنین درصد افزایش و کاهش سهم هر کدام در ادامه توجه کنید.

001 002

4 در مورد “همچنان نسخه 2.3 اندروید محبوب‌ترین است!”

  1. دلیلش برمیگرده به ساپورت ضعیف بعضی از شرکت های سازنده…در واقع یکی از مشکلات اندروید همین موضوع آپدیت هستش که باعث شده بسیاری از گوشی ها در همان اندروید 2.3 یا 4 بمانند.

  2. به نظر ممن چون بیشتر دستگاهها که با اندروید2.3 کار میکنن شرکتها اپدیت 4 یا بالاترو بهشون ندادن واسه همینه که اندروید نسخه 2.3 فعلا بیشتر از نسخه های دیگه فعال هستش .که با گذر زمان و اومدن دستگاههای جدیدتر با نسخه 4و بالاتر این نسخه2.3 کمکم داره کمرنگتر میشه

    1. علیرضا محمدی

      درسته که نسخه 4 کامل تر از 2.3 هست اما این نسخه هم ضعف هایی داشت که باعث شد نسبتا سریع نسخه 4.1 معرفی بشه. از طرفی توی این فواصل معرفی نسخه های مختلف نسخه 2.3 مدت زمان زیادی توی بازار بود تا نسخه 4 معرفی شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH