ال‌جی نیز تلویزیون ۸۴ اینچی UHD خود را در ایران رونمایی کرد

uhd-lg-84inch-in-iranدر مراسمی که ظهر چهارشنبه (دیروز) دفتر مرکزی ال‌جی در هتل آزادی تهران برگزار کرد، اولین تلویزیون ۸۴ اینچی دنیا با وضوح تصویر باور نکردنی اولترا اچ‌دی که ۴ برابر بالاتر از فول اچ‌دی است به صورت رسمی رونمایی شد. در این سمینار که با حضور جمعی از اصحاب رسانه همراه بود، مسئولین شرکت ال‌جی و گلدیران نیز حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم، بنیامین دارمی، معاون بازاریابی محصولات صوتی و تصویری ال‌جی، با اشاره به برنامه‌های پیش روی این کمپانی از اچ کیم، مدیر محصول تلویزیون در ایران دعوت کرد تا در ارتباط با این دستگاه جدید صحبت کند. کیم با اشاره به اینکه ال‌جی جزو اولین کمپانی‌هایی بود که اولترا اچ‌دی را وارد ایران کرد گفت: سیاست حال حاضر ما به سمت کیفیت برتر تصویر سوق پیدا کرده و می‌خواهیم با تولید این محصول آن را به همه ثابت کنیم. وی قیمت گذاری این تلویزیون و مبلغ بسیار کمتر آن (قیمت ۴۸ میلیون تومانی) در مقایسه با رقبا را نشان از عزم جزم ال‌جی بر عرضه عمومی آن دانست و گفت: ما به دنبال تنها نمایش یک تکنولوژی نیستیم و می‌خواهیم آن را به تولید انبوه رسانده و به همگان عرضه کنیم.
در ادامه بنیامین دارمی درباره کارایی‌های این محصول فوق‌العاده گفت: در سال ۲۰۱۳ یک فناوری تاریخی عرضه می‌شود که تاثیر اصلی‌اش بر روی کیفیت است. در تلویزیون ۸۴ اینچی اولترا اچ‌دی تعداد پیکسل‌ها به ۲۱۶۰×۳۸۴۰ می‌رسد که چهار برابر فول اچ‌دی است. این تلویزیون علاوه بر امکاناتی همچون کنترل جادویی، فناوری سه‌بعدی FPR، برنامه‌های فارسی و… سه ویژگی مهم دارد. اولین خصیصه صدای ۲/۲ کاناله است که از دو اسپیکر قدرتمند ۱۰ وات و دو ساب ووفر ۱۰ وات تشکیل شده که قابلیت 3D Sound Zooming‌ نیز دارند. سپس کیفیت تصویر فوق‌العاده بالای اولترا اچ‌دی است و دیگری به اندازه بسیار بزرگ ۸۴ اینچی آن باز می‌گردد که درست به مانند ۴ تلویزیون ۴۲ اینچ به هم پیوسته است. دارمی درباره سیاست ال‌جی افزود: ما داریم یک سینما را به شما عرضه می‌کنیم و قصد داریم تا لذت تماشای سینما را به خانه‌تان بیاوریم. ال‌جی به دنبال این است که برای خودش در بازار ایران و جهان یک جایگاه خاص درست کند و بگوید که من رهبر خلاق بازار برای یک زندگی بهتر هستم!
وی با اشاره به بازار ایران افزود: افرادی که تلویزیون اولترا اچ‌دی را می‌خرند، قصد دارند تا نشان دهند که انسان‌های منحصر به فردی هستند. ما این آدم‌ها را VVIP صدا می‌زنیم؛ یعنی یک مرحله از مشتری‌های خاص و VIP ما نیز بالاتر قرار دارند. به همین خاطر قصد داریم تا به نحو شایسته‌ای با آن‌ها برخورد کنیم. این افراد از همان لحظه‌ای که تلویزیون را می‌خرند، از پشتیبانی شبانه روزی ما و در هر ساعتی از شبانه روز برخوردار هستند. تیم مدیریت عالی ال‌جی و گلدیران تصمیم گرفته‌اند تا حتی در خانه افرادی که این تلویزیون توسط تیم متخصص در حال نصب است حضور پیدا کنند و از وی به دو صورت تشکر کنند. اول یک هدیه ویژه که گوشی فوق‌العاده ال‌جی نکسوس ۴ است و دیگری اهدای یک لوح تقدیر که توسط مدیران اصلی ال‌جی و گلدیران امضا شده است.
دارمی در پایان صحبت‌هایش به برخی از جوایز با ارزش کسب شده توسط این تلویزیون نظیر خلاقانه‌ترین محصول سال 2013 نمایشگاه CES اشاره کرد و سپس برای درک بهتر کیفیت تصاویر آن، فیلم‌هایی با محتوای اولترا اچ‌دی بر روی تلویزیون پخش نمود.
پس از آن آرین توتونچی، کارشناس ارشد محصولات گلدیران بر روی صحنه آمد و مشخصات تلویزیون را به صورت فنی‌تر تشریح کرد و در پایان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

lg-goldiran2

4 در مورد “ال‌جی نیز تلویزیون ۸۴ اینچی UHD خود را در ایران رونمایی کرد”

  1. 22000 دلارو با ارز مبادله ای حساب کردند؟
    چون تی وی 25000 دلاری سونی 80 میلیون شده بود. حتما با دلار آزاد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH