بررسی اپلیکیشن کامنت بگیر: کامنت‌ها نوش جان!

این روزها اینستاگرام آن‌قدر فراگیر و جذاب شده است که فالوور و حتی لایک گرفتن تصاویر به یکی از جذاب‌ترین فعالیت‌های روزانه افراد بدل شده است. هم اکنون اگر چرخی در کافه بازار بزنید، نرم‌افزارهای زیادی در حوزه جذب فالوور و حتی ثبت لایک وجود دارند.

cover

برخی از آنان به رایگان و با روش تعاملی این کار را برای شما انجام می‌دهند و برخی هم با دریافت مبلغی، شما را از داشتن فالوورهای زیاد و لایک بی‌شمار خوشحال می‌سازند. اما در این میان کامنت گرفتن و کامنت گذاشتن هم عالمی دارد. اصولا در اینستاگرام افراد به دیدن عکس و نهایت لایک کردن آن اکتفا می‌کنند؛ اما هستند افرادی که علاقه زیادی به کامنت دارند!

قصد داریم تا امروز شما را با نرم افزاری آشنا کنیم که توسط آن به راحتی می‌توانید کامنت گذاشته و کامنت بگیرید!

طبق معمول برای شروع کار، باید نرم افزار کامنت بگیر اینستاگرام را از کافه بازار دانلود کنید. این برنامه حجمی برابر با 1.3 مگابایت دارد.

پس از نصب نرم‌افزار با این صفحه روبرو می‌شوید:

login-1

در روال عادی، همانند دیگر نرم افزارها باید وارد اکانت خود شوید؛ پس با زدن یوزر نیم و پسورد این کار را انجام دهید.

login

پس از لاگین شدن، نرم افزار به طور خودکار به شما 20 سکه رایگان می‌دهد. البته به مناسبت عید نوروز، 50 سکه اضافه به ازای هر خرید به حساب شما واریز خواهد شد.

welcome

noruz

پس از ورود، صفحه‌ای را می‌بینید که در آن به راحتی می‌توانید عملیات مورد نظر خود را آغاز کنید.

Screenshot_2016-03-28-12-06-06

اگر گزینه سکه بگیر فعال باشد، شما به صورت رندوم تصاویری را می‌بینید که می‌توانید برای آن‌ها کامنت بگذارید و به ازای هر کامنت، یک سکه دریافت کنید. در واقع کامنت ها از پیش انتخاب شده‌اند و شما فقط آن‌ها را تایید می‌کنید.

حال وارد قسمت کامنت بگیر می‌شویم؛ در این قسمت تصاویر پروفایل خود را مشاهده می‌کنید. به انتخاب خود، تصویری را که مایل به گرفتن کامنت برای آن هستید، انتخاب نمایید. در اینجا می‌توانید از کامنت‌های پیش فرض برنامه تعداد 5 عدد را به عنوان حداقل انتخاب کنید.

gallery

اگر کامنت مورد نظر شما وجود نداشت، می‌توانید در قسمت پایین صفحه کامنت دلخواه خود را وارد سازید.

add-coment

به ازای هر کامنت درخواستی دو سکه از شما کم خواهد شد.

Screenshot_2016-03-28-12-06-33

حال اگر حوصله کامنت گذاشتن نداشته و می‌خواهید سر راست بروید سراغ دریافت کامنت و سکه کافی ندارید؛ نرم افزار برای شما راه ساده‌ای پیشنهاد می‌دهد! بله، خرید سکه. با لمس نام کامنت بگیر در گوشه بالا سمت راست، منویی برای شما باز می‌شود که در آن چند گزینه وجود دارد. با لمس گزینه خرید سکه، به منوی اصلی آن وارد می‌شوید.

coment-begir-menu-kharid

در این قسمت می‌توانید به راحتی با انتخاب تعداد سکه مورد نظر، مبلغ اشاره شده را پرداخت نموده و سکه‌ها را دریافت نمایید.

buy

به طور کلی، این نرم افزار در کنار برنامه‌های دیگر نظیر لایک بگیر و فالوئر بگیر می‌تواند شما را در حوزه نرم افزار اینستاگرام بیش از پیش موفق گرداند.

bazar-logo

4 در مورد “بررسی اپلیکیشن کامنت بگیر: کامنت‌ها نوش جان!”

  1. بنظر من این برنامه به دو دلیل خوب نیست یکی این ک بعضی کامنت ها تکراری مثلا پنج‌ نفر بنویسن عشق❤ حتما تعجب میکنین ک چرا پنج نفر همین یع کلمه رو با یه استیکر خاص فرستادن البته کسی پیگیر باشع میفهمه نه اونی ک کامنتاتو نمیخونه دوم این ک اگ یگی پیگیرت باشع بره ب اونی ک مثلا برات یع کامنت خاص گذاشته بگه شما چرا همچین کامنتی گذاشتی اونم میگ من اصن اینو نمیشناسم? مثلا رفیقت بره بگه ت با این کجا اشنا شدی البته بازم میگ اگ طرف پیگیر باشه نباشع ک هیچ خلاصه فیک بودن کامنت زیر پست خیلی ضایس واقن خخخخخخخ

  2. این خیلی بده که بیشتر ۶۰حرف نمیشه تو کامنت ها گذاشت
    حل این مساله کمک زیادی به هر چه بهتر شدن این برنامه میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH