تصویری از آیفون 7 با نمایشگر خمیده منتشر شد

iphone-7-fake

به‌تازگی یک تصویر از آی‌فون 7 منتشر شده است که این اسمارت‌فون را با نمایشگر خمیده نشان می‌دهد، هرچند جعلی بودن این تصویر تقریبا واضح است اما بازهم می‌تواند نشان‌دهنده تصویر کامل یک آی‌فون باشد و اگر هم واقعی باشد نشا‌ن دهنده آیفونی است که نمایشگرش از دو سمت خمیده است. این تصویر اولین تصویر واقعی است که بخش جلویی آی‌فون 7 را نشان می‌دهد اما نشانه‌هایی در آن وجود دارد که حاکی از جعلی بودن آن است. از جمله این نشانه‌ها می‌توان به ناهنجاری‌های پبکسلی بالا و پایین گوشی و هم‌چنین هم‌تراز نبودن خط زیرین صفحه‌نمایش اشاره کرد. از سوی دیگر وجود این مشکلات به علت کیفیت کم تصویر ممکن است اتفاق بیفتد، بنابراین به طور قطع نمی‌توان گفت این تصویر جعلی است.

iphone-7-3-fake

iphone-7-2-fake

با توجه به گفته‌های Ming-Chi Kuo، تحلیلگر مسایل اپل تغییرات بزرگ در طراحی آی‌فون‌های اپل در سال 2017 اتفاق خواهد افتاد؛ در آن سال اپل برای آی‌فون از نمایشگر AMOLED استفاده می‌کند و بخش پشتی از جنس شیشه خواهد بود، هم‌چنین آی‌فون پلاس با یک نمایشگر بزرگ 5.8 اینچی ارایه خواهد شد.

از جمله تغییراتی که می‌توان برای آی‌فون 7 انتظار داشت حذف جک 3.5 میلی‌متری خواهد بود که فضای بیشتری را برای باتری ایجاد می‌کند، هم‌چنین اپل در این آی‌فون از نسل جدید پردازنده‌های سری A یعنی A10‌ استفاده می‌کند که قدرت بیش‌تری را به این نسل از آی‌فون اعطا می‌کند، البته استفاده از دوربین دوگانه و هم‌چنین طراحی ضد آب از جمله ویژگی‌هایی است که می‌توانیم انتظار وجود آن‌ها در آی‌فون 7 را داشته باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH