منتظر یک لپ‌تاپ فوق‌‌باریک و جذاب از سوی اچ‌پی باشید

91746486-99cc-49f1-98f8-1b17fee2712c

کمپانی اچ‌پی یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده لپ‌تاپ است. پس‌ از این شرکت کمپانی‌های مشهور دیگری همچون اپل، لنوو، سونی، گوگل، مایکروسافت و… نیز در عرصه تولید جدی لپ‌تاپ‌های متنوع دستی بر آتش دارند. بااین‌حال به نظر می‌رسد اچ‌پی مجددا عزم خود را جزم کرده تا رقبا را در طراحی لپ‌تاپ‌های جدید کنار بزند. به‌تازگی ران کالین یکی از مدیران ارشد این شرکت در مصاحبه‌ای با وال‌استریت ژورنال اعلام کرده است که لپ‌تاپ فوق باریک آینده اچ‌پی به سلطنت اپل و سایر برندها در طراحی لپ‌تاپ‌های جدید پایان می‌بخشد.

این ادعا در حالی مطرح‌شده است که آخرین لپ‌تاپ اچ‌پی اوایل 2016 بانام Elitebook Folio با طراحی منحصربه‌فرد و تنها نیم اینچ ضخامت معرفی شد. این شرکت تصمیم دارد در هفته‌های آینده لپ‌تاپی را با ضخامتی کم‌تر از نیم اینچ عرضه کند.

اچ‌پی در حالی بلندپروازی در عرصه تولید لپ‌تاپ‌های جدید و فوق باریک را آغاز کرده است که سایر رقبا یعنی لنوو، گوگل، اپل و مایکروسافت بر روی تولید لپ‌تاپ‌های هیبریدی تمرکز کرده و کمپانی دل نیز لپ‌تاپ‌های سنتی با سیستم‌عامل ویندوز تولید می‌کند.

با این‌ حال باید منتظر ماند و دید با وجود رقبای سرسختی همچون اپل، مایکروسافت، گوگل و لنوو که به‌هیچ‌وجه حاضر به از دست دادن بازار لپ‌تاپ‌ها نیستند، آیا اچ‌پی می‌تواند ادعای پیشتازی خود در طراحی لپ‌تاپ‌های جدید را ثابت کند؟!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH